یکشنبه / ۱۴ تیر ۱۳۹۴ / ۱۰:۳۵
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۵۸۹۲۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های لبنی

شایعه افزایش قیمت لبنیات/ قدرت خرید مردم پایین است

رئیس انجمن صنایع لبنی گفت: افزایش قیمت لبنیات با توجه به مشکلات اقتصادی در حال حاضر به صلاح نیست.

ریس انجمن صنایع لبنی  در خصوص اخباری که چند وقت است در خبرگزاری‌ها مطرح می‌گردد مبنی بر اینکه قیمت لبنیات از جمله شیر و ماست افزایش خواهد یافت اظهار داشت: چنین مصوبه‌ای وجود ندارد و نباید رسانه‌ها به این شایعات دامن بزنند.

وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان مردم به اندازه کافی با مشکلات و مسائل مالی رو به رو هستند و همچنین به مصرف لبنیات و دریافت کلسیم نیازمندند و این شایعات تنها باعث می‌شود که جو حاکم متشنج شود.

باکری تصریح کرد: اگر یک نفر طرح و ایده خود را مطرح می‌کند و بعد آن را رسانه‌ای می‌کند لزوما  به معنای تصویب آن از سوی دولت و مراجع ذی‌ربط نیست.

رئیس انجمن صنایع لبنی در پاسخ به این سوال که آیا معتقد به افزایش قیمت لبنیات هستید یا خیر، گفت: در حال حاضر کارخانجات صنایع لبنی علاوه بر حجم تولید خود 16 درصد شیر مازاد دارند و در شرایط کنونی امکان افزایش قیمت انواع لبنیات نمی‌باشد.

باکری خاطر نشان کرد: لازمه افزایش قیمت لبنیات منوط به  قدرت خرید مردم است و این افزایش تنها زمانی رخ می‌دهد که بهای تمام شده کالا در کارخانه‌ها به مرز زیان‌دهی برسد.

رئیس انجمن صنایع لبنی بیان داشت: بهای لبنیات نسبت به سال گذشته 6 درصد افزایش داتشه و با توجه به پایین بودن قدرت خرید مردم در حال حاضر نباید به این موضوع ورود پیدا کرد.

 

 باشگاه خبرنگاران جوان،

(یکشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۴) ۱۰:۳۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها