شنبه / ۱۳ تیر ۱۳۹۴ / ۱۳:۵۴
سرویس : کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا
کد خبر : ۵۸۹۲۱
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس کشت و صنعت، باغداری ، گیاهان خوراکی و پروتئین سویا

مطالبات بهاره کشاورزان پرداخت شد

رئیس سازمان چای اعلام کرد: همه مطالبات چایکاران مبنی بر فروش تضمینی برگ سبز چای به حساب‌شان واریز شده است.

 محمدولی روزبهان با اشاره به پرداخت مطالبات چایکاران اظهار کرد: روز گذشته 8.5 میلیارد تومان دیگر از مطالبات چایکاران به حساب‌شان واریز شد.

وی مجموع پول‌های واریز شده به حساب چایکاران گیلان و مازندران را 42 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: پرداخت مطالبات براساس لیست‌های ارائه شده به بانک‌ها صورت گرفته است.

رئیس سازمان چای در پاسخ به این سوال که چرا هنوز برخی چایکاران اظهار می‌کنند "مطالبات‌شان را دریافت نکرده‌اند"؟ گفت: نباید هیچ چایکاری مانده باشد که بخشی از مطالبات خود را دریافت نکرده باشد و ما پول را به حساب تمام چایکاران واریز کرده‌ایم.

بیشتر چین برگ سبز چای از نوع درجه یک است

روزبهان از برداشت 50 هزار و 524 هزار تن برگ سبز چای تاکنون خبر داد و گفت: بیشتر چین برگ سبز چای از نوع درجه یک و بقیه درجه دو بوده است. ضمن اینکه مرحله دوم چین بهاره هنوز ادامه دارد.

وی درباره تولید چای خشک یادآور شد: تاکنون 11 هزار و 400 تن چای خشک در کارخانه‌های چای‌سازی گیلان و مازندران تولید شده است.

خبرهای خوشی در راه است

رئیس سازمان چای به وضعیت تسهیلات به‌زراعی باغ‌های چای اشاره کرد و متذکر شد: از تسهیلات به‌زراعی حدود 7.5 میلیارد تومان باقی مانده و با توجه به محدودیت‌های منابع مالی، تسهیلات به‌زراعی پرداخت می‌شود.

روزبهان خاطرنشان کرد: خبرهای خوشی در زمینه پرداخت تسهیلات به‌زراعی برای چایکاران گیلان و مازندران در راه است.

(شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۴) ۱۳:۵۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها