جمعه / ۱۲ تیر ۱۳۹۴ / ۱۵:۵۰
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۵۸۸۷۸
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای

زمینه رقابت برای عرضه آرد باکیفیت در ساوه فراهم شد

فرماندار ساوه گفت: زمینه رقابت برای تولید و توزیع آرد با کیفیت برای نانوایان در این شهرستان فراهم شد.

محمد بهاروند  با بیان این که هم اینک آرد موردنیاز نانوایی های ساوه توسط یک کارخانه بخش خصوصی در این شهرستان تولید و توزیع می شود، افزود: طی چند هفته اخیر شاهد کاهش قابل توجه کیفیت آرد این مرکز بودیم که این امر نارضایتی نانوایان و مردم را در پی داشت.

وی بیان داشت: با برگزاری جلسات متعدد با حضور نماینده شرکت غله استان مرکزی و کارگروه آرد و نان شهرستان، برای رسیدگی به این مشکل مصوب شد که نانوایان ساوه، با توجه به اینکه امکان خرید آرد از دو کارخانه اراک را دارند، می توانند آرد مورد نیاز خود را از این مراکز تامین کنند.

به گفته بهاروند نانوایان ساوه نیز در گذشته خواستار ایجاد بازار رقابتی در زمینه تولید و توزیع آرد باکیفیت بودند چون به دلیل وجود یک مرکز تولید، آرد بی کیفیت به نانوایی ها عرضه و این باعث رسیدن نان بی کیفیت به دست مردم می شد.

فرماندار ساوه اظهار داشت: اجازه نخواهیم داد که یک بخش خصوصی  که جوابگوی مطالبات آرد باکیفیت در شهرستان نیست آنچنان که می خواهد محصول خود را به مردم عرضه کند و ارتقای کیفیت نان از مهمترین نکاتی است که متصدیان واحدهای نانوایی باید مد نظر قرار دهند.

معاون استاندار مرکزی بر ضرورت بازرسی مستمر و هدفمند از نانوایی ها تاکید کرد و افزود: نان قوت غالب مردم است، لذا رعایت مسائل و موازین بهداشتی از دیگر مواردی است که باید به دقت در نانوایی ها رصد و پیگیری شود.

وی با اشاره به این که نانوایان از زحمتکش ترین اقشار جامعه هستند، افزود: باید به مسائل و مشکلات نانوایان نیز در کنار نقاط ضعف پخت و عرضه نان توجه شود.

بهاروند با بیان اینکه هم اینک شرایط کیفیت نان در این شهرستان به حالت عادی بازگشت از عموم مردم خواست هر گونه شکایت خود را به شماره تلفن های درج شده در تابلو های نصب شده درب نانوایی ها به اتحادیه خبازان و اداره صنعت معدن و تجارت اطلاع دهند.

 

مهر

(جمعه ۱۲ تیر ۱۳۹۴) ۱۵:۵۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها