پنج شنبه / ۱۱ تیر ۱۳۹۴ / ۱۲:۱۷
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۵۸۸۶۹
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

آی فود، از معرفی محصولات جدید در صنعت غذایی حمایت می کند

محصولات و دستاوردهای جدیدی که در نمایشگاه بین المللی مواد غذایی و صنایع وابسته مشهد(آی فود) رونمایی خواهند شد، حمایت می شوند.

به گزارش خبرگزاری فودنا ، مجری برگزاری شانزدهمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی و صنایع وابسته (آی فود 2015) از شرکت ها و تولیدکنندگانی که در این دوره نمایشگاه به ارائه دستاوردهای و محصولات جدید می پردازند، حمایت می کند.
حامد ایرانی، مجری برگزاری این نمایشگاه با بیان اینکه یکی از اهداف حضور شرکت ها در نمایشگاه ها، ارائه آخرین و مدرن ترین دستاوردها و تولیدات می باشد، گفت: مسلما هرچه میزان رونمایی از محصولات جدید و معرفی آخرین تکنولوژی ها توسط مشارکت کنندگان در نمایشگاه ها افزایش یابد، بازدیدکنندگان بیشتری را به سمت خود جذب می نمایند.
وی افزود: به منظور افزایش رونق و تقاضا برای بازدید از این نمایشگاه به ویژه افزایش تقاضای هیات های تجاری خارجی از کشورهای مختلف از جمله افغانستان و عراق، درصدد هستیم تا از مشارکت کنندگانی که محصولات جدید خود را در این نمایشگاه رونمایی کنند، حمایت ویژه ای صورت دهیم.
شانزدهمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی و صنایع وابسته از 4 الی 7 شهریور ماه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود که علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت این نمایشگاه به آدرس www.ifoodexpo.com  مراجعه و یا با شماره های 9 - 35099630 تماس بگیرند.

(پنج شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۴) ۱۲:۱۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها