سه شنبه / ۹ تیر ۱۳۹۴ / ۱۱:۴۴
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۵۸۸۰۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

افراد فارغ از مشکلات معیشتی سبد رمضان را زیر سوال بردند

عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با انتقاد از اینکه عده ای ازا افراد که خودشان از لحاظ معیشتی مشکلی ندارند مانع توزیع سبدکالای رمضان به قشر آسیب پذیر شدند،گفت: توزیع سبد کالا به اقشار آسیب پذیر بسیار ضروری بوده که امیدواریم دولت تا قبل از پایان ماه این موضوع را عملیاتی کند.

سیدمحمدسادات ابراهیمی،با تاکید برنظارت بیشتر مسئولان دستگاه ها و نهادهای نظارتی بر بازار رمضان،گفت:ماه رمضان ماهی ویژه و خاص دربین سایر ماه‌های سال است؛ چراکه دراین ماه حجم کالاهای مصرفی اساسی مردم افزایش می یابد.

 

شرکت‌های تعاونی در ماه رمضان فعالتر باشند/ دست دلالان و واسطه ها از بازار کوتاه شود

نماینده مردم شوشتر و گتوند درمجلس شورای اسلامی تصریح کرد:بنابراین انتظار می رود،شرکت‌های تعاونی در طول ماه رمضان نسبت به سایر ماه ها فعالتر باشند  تا دست دلالان و واسطه ها از بازار کوتاه شده و محصولات و کالاهای اساسی مصرفی مردم با قیمت مناسبی به دست مردم برسد.

عضوکمیسیون کشاورزی،آب ومنابع طبیعی مجلس،ادامه داد:البته درشرایط فعلی کمبود خاصی در بازار احساس نمی شود،اما نکته مهم وضعیت اقشار آسیب پذیر جامعه است که باید به نوعی نسبت به این اقشار توجه بیشتری از سوی دولتمردان صورت گیرد.

این نماینده مردم درمجلس نهم تاکید کرد: در زمینه حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه در ماه رحمت، تا بحال اقدام خاصی صورت نگرفته و این درحالی است که دولت قول داده بود سبد کالای ویژه رمضان  را توزیع کند.

 

توزیع سبد کالا برای حل مشکلات اقشار آسیب پذیر جامعه بسیار ضروری است

سادات ابراهیمی افزود: متاسفانه افرادی که خودشان از لحاظ معیشتی مشکل چندانی ندارند،مانع از اجرای طرح توزیع سبد کالای رمضان دربین اقشار جامعه شده و این طرح را زیر سوال برده اند.

عضو کمیسیون کشاورزی،آب ومنابع طبیعی مجلس تاکید کرد: باید توجه داشت توزیع سبد کالا برای حل بخشی از مشکلات اقشار آسیب پذیر جامعه بسیار ضروری است که در کوتاه مدت یک اقدام مثبت محسوب شده بنابراین امیدواریم توزیع سبد کالای ویژه رمضان از سوی دولت تا قبل از پایان ماه  مبارک عملیاتی شود.

 

(سه شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴) ۱۱:۴۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها