دوشنبه / ۸ تیر ۱۳۹۴ / ۱۰:۲۱
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۵۸۷۶۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

راه اندازی پایگاه الکترونیکی ثبت مواد کودی

رئیس موسسه تحقیقات خاک و آب وزارت جهادکشاورزی از راه اندازی پایگاه الکترونیکی برای ثبت نام متقاضیان اخذ شماره ثبت مواد کودی خبرداد.

کامبیز بازرگان افزود: به منظور تسریع و تسهیل در کار ثبت مواد کودی، پایگاه الکترونیکی موسسه تحقیقات خاک و آب به نشانی راه اندازی شده و تولیدکنندگان، واردکنندگان و توزیع کنندگان مواد کودی www.kswri.ir می توانند از این پس مدارک خود را برای اخذ شماره ثبت مواد کودی به این پایگاه الکترونیکی ارسال کنند.

وی درباره چگونگی دریافت نمونه های کودی از متقاضیان اظهارداشت: موسسه تحقیقات خاک و آب، نمونه های کودی را از تولیدکنندگان داخلی و از کارخانه ها تحویل می گیرد و واردکنندگان باید نمونه های کودی را به صورت پلمپ شده برای این موسسه ارسال کنند.

بازرگان گفت: دست اندرکاران مواد کودی تا 21 مردادماه امسال فرصت دارند برای اخذ شماره ثبت مواد کودی، اقدام کنند.

وی تصریح کرد: مواد کودی قبل از عرضه دربازار باید از موسسه تحقیقات خاک و آب، شماره ثبت دریافت کرده باشند و برای کودهای وارداتی قبل از آن که ثبت سفارش شوند، این کار انجام می شود.

بر پایه این گزارش، طبق آیین نامه ثبت وکنترل کیفی انواع مواد کودی که توسط وزیر جهاد کشاورزی نیز ابلاغ شده است،تمام تولید کنندگان،وارد کنندگان و توزیع کنندگان مواد کودی موظف شده اند مدارک و نمونه های کودی را برای بررسی و اخذ شماره ثبت به موسسه تحقیقات خاک وآب ارسال کنند که با راه اندازی این پایگاه الکترونیکی نیازی به حضور فیزیکی متقاضیان برای تحویل مدارک نمی باشد.

 

ایرنا

(دوشنبه ۸ تیر ۱۳۹۴) ۱۰:۲۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها