یکشنبه / ۷ تیر ۱۳۹۴ / ۱۰:۴۲
سرویس : خدمات بازرگانی و حمل و نقل
کد خبر : ۵۸۷۴۴
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس خدمات بازرگانی و حمل و نقل
نائب رییس اتاق بازرگانی ایران

برخی قوانین اتاق بازرگانی باید اصلاح شود

نائب رییس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه برخی قوانین اتاق بازرگانی باید تغییر کند، گفت: در حال حاضر مشکلات قانون و مقررات در حوزه بازرگانی همچنان به قوت خود باقی است در صورتی که برای بهبود وضعیت برخی قوانین باید اصلاح شود.

پدرام سلطانی با اشاره به عملکرد اتاق بازرگانی  در سال گذشته گفت: اتاق بازرگانی در یک سال گذشته به اقتضای شرایط کشور و به واسطه بهبود تعاملات جامعه جهانی با ایران، در حوزه بین الملل برنامه های موثری داشته و ارتباط با کشورهای مختلف از نتایج این بهبود رابطه است. 

وی ادامه داد: اتاق در این یک سال گذشته توانست میزبان هیئت‌های ویژه از سراسر دنیا باشد و همچنین هیئت‌های تجاری مختلفی را به بسیاری از کشورهای اعزام کرد که فعالیتش در این حوزه نسبت به سال‌های گذشته چشمگیرتر بود.

 سلطانی با بیان اینکه برخی قوانین اصلاح شده است، افزود: در این یکسال برخی قوانین اتاق اصلاح شد و این اصلاحات در قالب طرح از قبیل اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم، قانون تقویت تولید و رقابت پذیری و بررسی دو لایحه اخیر، مطرح شد.

وی با بیان اینکه اما مشکلات قانون و مقررات همچنان به قوت خود باقی است، بیان کرد: نامساعد شدن فضای کسب و کار، مشکلات تامین مالی بنگاه‌های کوچک و متوسط مسئله فساد اداری دغدغه‌های بخش خصوصی است که همواره راهکار ارائه می‌دهد.

 به گفته سلطانی بخش خصوصی همواره نقش مشاور را داشته و در حوزه‌های مختلف برنامه‌ها نظرات گوناگونی ارائه کرده است. / میزان

(یکشنبه ۷ تیر ۱۳۹۴) ۱۰:۴۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها