چهارشنبه / ۳ تیر ۱۳۹۴ / ۰۱:۴۰
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۵۸۶۴۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کاله

برندی ایرانی در کنار 50 برند غذایی طراز اول جهان

به نقل از سایت خبری غذای استرالیا (Australian Food News) و بر اساس بازارسنجی‌های شرکت بین‌المللی تحقیقات بازار یورو مانیتور (Euromonitor)، بسیاری از برندهای صنایع غذایی بسته‌بندی‌شده در آسیا و اقیانوسیه در یک دهه اخیر، نقش بسیار مهم و تعیین‌کننده‌ای را در تنوع‌بخشی، رشد و توسعه بازار جهانی، برعهده‌گرفته‌اند.

به گزارش فودنا و به نقل از  سایت خبری غذای استرالیا ، برند کاله در کنار برندهایی شناخته‌شده و جهانی چون کلاگز، لییز، کدبوری، ریگلیز، کرفت، کنور، نوتلا و ... در ردیف پنجاه برند تعیین‌کننده صنعت غذای جهان قرارگرفته و در کنار این رقبای قدرتمند، جایگاه 48 ام را به خود اختصاص داده است. این امر شاهدی است بر روند رشد و پیشرفت صنایع غذایی بسته‌بندی‌شده در ایران و گواهی است بر به ثمر رسیدن تلاش‌های بنیان‌گذار این بزرگ‌ترین شرکت صنایع غذایی ایرانی به تکریم جایگاه مصرف‌کننده ایرانی و نزدیک نمودن ذائقه‌ی آنان به استانداردهای جهانی.
در نگاره ارائه شده در سایت که در سال 2004 را با 2015 مقایسه کرده به وضوح پیشرفت یک برند ایرانی «کاله» که از رتبه زیر پنجاه به رتبه 48 ارتقاء یافته. را می توان مشاهده  کرد.
گروه صنایع غذایی سولیکو (سلیمانی کمپانی)، فعالیت خود را در سال 1352 با اخذ نمایندگی شرکت‌های خارجی آغاز و پس‌ازآن در سال 1356 تولید فراورده‌های گوشتی را در یک کارگاه کوچک همبرگرسازی در یکی از محله‌های قدیمی و اصیل تهران (خیابان آذربایجان) آغاز کرد و پس از آن، با تلاشی شبانه‌روزی و مصرانه اقدام به توسعه صنعت غذای بسته‌بندی‌شده در ایران نمود، به‌طوری‌که امروز با تولید بیش از 3000 تن در روز فراورده لبنی و فراورده‌های گوشتی و غذاهای آماده منجمد، تولید انواع نوشیدنی‌های طبیعی، محصولات مختلف بستنی، دسر، سس، شکلات و اولین نان فاقد گلوتن، نقش مهمی در تأمین سبد غذایی مصرف‌کننده ایرانی و کشورهای حوزه خلیج‌فارس، آسیای میانه و اروپای شرقی چون عراق، امارات، سوریه، لبنان، ترکمنستان، ارمنستان، گرجستان، بلاروس، اوکراین و مولداوی دارد.
بی‌شک دستاوردهای امروز کاله گویای تلاش این شرکت ایرانی در راستای حفظ کیفیت فرآورده‌های تولیدی در سطح استانداردهای جهانی است که توانسته اعتماد و اعتباری این‌چنینی نزد مصرف‌کنندگان و سازمان‌های ناظر بهداشتی و کیفی کسب کند و مهر تأییدی است بر شعار همیشگی غلامعلی سلیمانی که همواره می‌گوید:
«چو ایران نباشد، تن من مباد»

(چهارشنبه ۳ تیر ۱۳۹۴) ۰۱:۴۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها