سه شنبه / ۲ تیر ۱۳۹۴ / ۱۲:۳۸
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۵۸۶۳۳
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم

مردم در مترو آب معدنی‌ نخرند و نخورند

اداره کل استاندارد استان تهران در اطلاعیه‌ای بدون اینکه نامی از آب‌معدنی‌های غیراستاندارد ببرد، به مردم هشدار داد از مصرف آب معدنی در مترو خودداری کنند.

اداره کل استاندارد استان تهران امروز با صدور اطلاعیه‌ای از مردم درخواست کرد با توجه به آغاز فصل گرما و نیز شکایت‌های مردمی از توزیع و فروش آب معدنی بدون نشان استاندارد و غیربهداشتی در مترو از مصرف آنها خودداری کنند.
در این اطلاعیه، مدیرکل استاندارد تهران، از مسئولین مربوطه خواستار ممانعت از توزیع مواد غذایی و آب‌های معدنی غیراستاندارد در ایستگاه‌های مترو شده است. همچنین از شهروندان خواسته شده تا در صورت اطلاع از اسامی و محل تولید و توزیع مواد غذایی غیراستاندارد، از طریق سامانه تلفنی 1517 به این اداره کل اطلاع دهند تا اقدامات قانونی لازم صورت پذیرد.
اما نکته اینجاست که مردم باید از چه‌طریق آب معدنی‌های غیر استاندارد را  شناسایی کنند چرا که در حال حاضر حجم زیادی از آب معدنی‌های بی‌نام و نشان موجود در بازار با جعل نشان استاندارد اقدام به فروش محصولات خود می‌کنند و در این شرایط مصرف کننده بی‌خبر از همه‌جا به خرید این محصولات می‌پردازد.

به نظر می‌رسد سازمان استاندارد استان تهران به‌جای هشدار وجود محصولات غیر استاندارد در ایستگاه‌های مترو یا بازارهای دیگر به اعلام اسامی این محصولات برای اطلاع رسانی مردم بپردازد تا در نهایت موجب  پیشگیری از عواقب استفاده از این محصولات شود.

 

تسنیم

(سه شنبه ۲ تیر ۱۳۹۴) ۱۲:۳۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها