دوشنبه / ۱ تیر ۱۳۹۴ / ۱۴:۳۵
سرویس : غذای کودک، تنقلات و مکمل ها
کد خبر : ۵۸۶۰۳
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس غذای کودک، تنقلات و مکمل ها

کشف و ضبط محموله قاچاق شیر خشک با جعل نام سرلاک در اصفهان

مدیر بازرسی اصناف استان اصفهان گفت: یک محموله شیر خشک قاچاق تقلبی با جعل نام سرلاک قبل از ورود به بازار در انباری کشف و ضبط شد.

جواد محمدی فشارکی  اظهار داشت: بازرسان اتاق اصناف پس از شناسایی محموله قاچاق شیر خشک تقلبی با جعل نام سرلاک در یک انبار متروکه، اقدام به ضبط و جمع آوری آن کردند به طوری که هیچ یک از بسته های این شیرخشک وارد بازار نشد.

وی با بیان اینکه شیر خشک سرلاک یکی از شیرخشک های معتبر با تائیدیه وزارت بهداشت است و سالهاست که بسیاری از خانواده ها، نوزادان خود را با این شیرخشک بزرگ کرده اند، افزود: متاسفانه این محموله قاچاق با سوء استفاده از نام و جعل اسم سرلاک تولید شده بود که خوشبختانه قبل از عرضه در بازار ، در انبار کشف و ضبط شد.

مدیر بازرسی اصناف استان اصفهان یادآور شد: این نوع شیر خشک تقلبی در صورت مصرف سبب عقیم شدن کودکان می‌شد که در اقدام زیرکانه و هوشیاری بازرسان اتاق اصناف جمع آوری شد و خاطیان به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: برخی از رسانه ها به اشتباه این محموله قاچاق شیرخشک را به نام سرلاک معرفی کرده بودند در صورتی که تنها از این نام سوء استفاده شده بود و به علت اینکه قبل از عرضه کشف شد بنابراین تمام شیرخشک های موجود با نام سرلاک مشکل بهداشتی ندارد.

 

مهر

(دوشنبه ۱ تیر ۱۳۹۴) ۱۴:۳۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها