سه شنبه / ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ / ۰۰:۵۲
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۵۸۱۷۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
گزارشی کوتاه از سفر به چین و بازدید از نمایشگاه نان و شیرینی چین

1640 نفر غرفه داران از 22 کشور در نمایشگاه در فضایی حدود 150000 هزار متر مربع

به گزارش خبرنگار فودنا، 1640 غرفه از 22 کشور در نمایشگاه نان و شیرینی در فضایی حدود 150 هزار متر مربع و حضور بازدیدكنندگان از 26 کشور در منطقه شانگهای چین بودند، که برگزاری باشکوه تجاری را به ارمغان آورد.

در اولین اقدام ما برای رفتن نمایشگاه نان و شیرینی شانگهای، به این صورت بود که در تاریخ 11 می عازم شانگهای شدیم. و نمایشگاه از" 12 تا 15 می" برگزار می شد. 

شانگهای شهر غول آسا و لبریز از جمعیت. رابط میان چین و دنیای خارج. شهری که حزب کنونی چین در آن پایه گذاری شد. به شهر جنگل آسمانخراشها معروف است. شهر روشنفکری و کارگری با ۲۵ دانشگاه و موسسه دانشگاهی. این شهر در کرانه چپ رودخانه هوانگ پو در جنوب یانگ‌تسه قرار دارد با فاصله اندکی از اقیانوس آرام و نامش به چینی بر فراز دریا معنی دارد. شهر شانگهای به دو بخش توسط رودخانه تقسیم میشود که بخش شرقی که ناحیه تازه ساخت آن و با معماری جدید می‌باشد پودونگ و شرق آن شانگهای نام دارد که در منتها الیه غربی آن فرودگاه خونچای که مربوط به پروازهای داخلی است قرار دارد

نمایشگاه نان و شیرینی به مدت چهار روز در شانگهای برگزار شد. و حدود 80000 نفر برای بازدید و دسترسی به منبع و تجارت و انتخاب کیفیت و مواد تشکیل دهنده موثردر صنعت  نانوایی، تجهیزات، برنامه ها و محصولات و خدمات مرتبط آمدند.

نمایشگاه آرد و محصولات آردی در چین بزرگترین رویداد آسیا و اقیانوسیه و برای شیرینی و شیرینی سازی در بازار است که سالانه در شانگهای برگزار می شود، این رویداد حرفه ای، پیشرو جهانی و نمایندگان خریداران را قادر می سازد که برای دیدار و به اشتراک گذاری آخرین نوآوری و تکنولوژی در تولید و توزیع، R & D، برنامه های کاربردی و خدمات مرتبط به صنعت نانوایی. آرد و نانوایی و محصولات چین غرفه بگیرند و برای پاسخگویی به افزایش تقاضا از بازار شرکت گنند.

1640  نفر غرفه داران از 22 کشور در نمایشگاه در فضایی حدود  150000  هزار متر مربع و بازدیدکنندگان از 26 کشور و منطقه بودند.

که علاوه بر مهمان نوازی بسیار خوب چینی ها برنامه های جانبی را برای بازدیدکنندگان میهمان در نظر گرفتند بطوریکه از جاهای بسیار مشهور چین با همراهی چینی ها را بازدید کردیم .

چین / شانگهای / باغ یا، از باغهای بسیار دیدنی که الان تبدیل به پارک ملی شده و در قسمت قدیمی شهر واقع شده است.

چین / شانگهای / برج تلویزیونی اورینتال پرل، برج تلویزیونی شهر شانگهای است که در پارک پودونگ Pudong واقع است و 468 متر ارتفاع دارد.

جا دارد از شرکت Shenzhen Sweeda Food Equipment Co.,Ltd  تشکر کنم.

 نمایشگاه شانگهای چین 11

نمایشگاه شانگهای چین 3  

نمایشگاه شانگهای چین 9  

نمایشگاه شانگهای چین 6  

نمایشگاه شانگهای چین 5  

نمایشگاه شانگهای چین 8  

نمایشگاه شانگهای چین 4  

پریسا حیدری 

شبکه خبری صنایع غذایی ایران

نمایشگاه شانگهای چین 7  

(سه شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۴) ۰۰:۵۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها