سه شنبه / ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ / ۰۸:۲۶
سرویس : صنعت برنج و ماکارونی
کد خبر : ۵۸۱۲۸
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس صنعت برنج و ماکارونی

هشدار درباره تاریخ مصرف برنج‌های وارداتی

انبارها پر و اجناس فراوان است، لذا رقابت برای فروش زیاد شده، تا چند ماه دیگر برنج‌های وارداتی هم تاریخ مصرفشان تمام می‌شود و این در حالی است که هنوز انبارهایمان پر است از برنج‌های وارداتی.

قاسمعلی حسنی، عضو اتحادیه بنکداران بیان داشت: پیش بینی ما این است که افزایش هزینه سوخت بیش از ۵درصد بر روی قیمت اجناس تأثیر نداشته باشد زیرا آن قدر در وضعیت کنونی بازار، رکود وجود دارد که حتی اگر کسی بخواهد تحت تأثیر افزایش هزینه‌های سوخت، قیمت کالایش را بیش از این گران کند توانش را نخواهد داشت.
وی تأکید کرد: البته ظرف روزهای گذشته با افزایش هزینه سوخت برخی از اقلام افزایش داشته است که شکر یکی از این کالاها است که ۱۰۰ تا ۱۵۰ تومان بر روی هرکیلو افزوده شده است.
وی ادامه داد: انبارها پر و اجناس فراوان است، لذا رقابت برای فروش زیاد شده، تا چند ماه دیگر برنج‌های وارداتی هم تاریخ مصرفشان تمام می‌شود و این در حالی است که هنوز انبارهایمان پر است از برنج‌های وارداتی.
وی در رابطه با بهبود وضعیت بازار بیان داشت: ما از دولت می‌خواهیم تجربه تلخ گذشته را تکرار نکند و بازار را به دست بازاری‌ها بسپارد، اگر دولت بخواهد برای بحث تنظیم بازار وارد عمل شود نتیجه نخواهد گرفت.
نائب رئیس اتحادیه بنکداران با اشاره به یکی از مشکلات صنف بنکداران بیان داشت: متأسفانه نه تنها در صنف بنکداران بلکه شهرداری و حتی بقیه اصناف برای فرار از دادن حقوق کارگران به کارگران غیرمجاز خارجی روی آورده‌اند. و همین باعث شده است تا کارگران ایرانی بیکار هستند.
(سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴) ۰۸:۲۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها