دوشنبه / ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ / ۱۲:۴۷
سرویس : فراورده های روغنی
کد خبر : ۵۸۱۰۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فراورده های روغنی

افزایش قیمت حق صنایع روغنی است

دبیر انجمن صنایع روغن‌نباتی با بیان اینکه نامه نگاری انجمن با وزارت جهاد کشاورزی به منزله پذیرش یا عدم پذیرش مسئولیت خرید دانه‌های روغنی داخلی نیست، گفت: افزایش قیمت حق صنایع روغنی است.

محمد قبله با بیان اینکه براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار خرید دانه‌های روغنی به انجمن صنایع روغنی واگذار شده است، اظهار داشت: این انجمن به هیچ عنوان از وظایفی که به آن تفویض شده خودداری نکرده و در خرید دانه‌های داخلی کوچکترین عقب‌گردی را نداشته است.
وی با اعلام اینکه صنایع روغن‌نباتی در زمینه وظایفی که به آن محول شده همکاری لازم را با دولت دارد، افزود: در راستای اجرای برخی از وظایف بعضاً تعهدات تعدادی از بخش‌ها در زمان مقرر اجرا نمی‌شود به همین منظور با نامه نگاری‌هایی مشکلات خود را به یکدیگر ردوبدل می‌کنیم این موضوع به منزله پذیرش یا عدم پذیرش مسئولیت اصلی صنایع روغن‌نباتی نیست.
دبیر انجمن صنایع روغن‌نباتی با گلایه از اینکه تعهدات مسئولان در اجرای بهتر خرید دانه‌های روغنی اجرایی نشده است، گفت:قرار بود تعرفه واردات روغن خام کاهش و حتی روند خریداری شدن روغن خام برای انجمن تسهیل پیدا کند، در کنار این موضوع افزایش قیمت روغن هم مطرح بود اما مسولان مربوطه به هیچ کدام از این تعهدات عمل نکرده‌اند که این امر فعالیت را برای ما با مشکلاتی روبه رو ساخته است.
وی با تأکید براینکه درخواست افزایش قیمت روغن نباتی هیچ ارتباطی با خرید دانه‌های روغنی ندارد، تصریح کرد:انجمن صنایع روغن‌نباتی به خاطر افزایش هزینه‌ها و تعرفه و افزایش نرخ ارز به اضافه هزینه‌های تولید و افزایش قیمت حامل‌های انرژی درخواست افزایش قیمت خود را بعد از دوسال به ستاد تنظیم بازار ارسال کرده و محق این موضوع است.

قبله تأکید کرد: افزایش قیمت حق ما است و این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

 

تسنیم

(دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴) ۱۲:۴۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها