شنبه / ۹ خرداد ۱۳۹۴ / ۱۷:۱۵
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۵۸۰۴۰
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
گزارش تصویری فودنا از جشن تولد 11 سالگی برند گلشن در اگروفود

جشن 11 سالگی گلشن در نمایشگاه اگروفود

به گزارش فودنا، مجموعه کشت و صنعت نوشینه تولد برند 11 ساله گلشن را در غرفه خود در نمایشگاه اگروفود تهران در حضور مردم و بازدیدکنندگان این نمایشگاه جشن گرفت.

به گزارش فودنا، شرکت کشت و صنعت نوشینه ازجمله شرکت های پیشرو در صنایع غذایی استان آذربایجان غربی است که با فرآوری انواع میوه تازه و مرغوب، در تولید انواع کنسانتره و آبمیوه سهم بزرگی از مجموعه تولید کشور را به خود اختصاص داده است. شرکت کشت و صنعت نوشینه با هدف تولید آبمیوه در سال ۱۳۷۵ در شهرستان خوی در زمینی به مساحت ۵۵۰۰۰ متر مربع تاسیس شد. بهره گیری از بهترین تجهیزات روز و مدرن ترین ماشین آلات ساخت کشور آلمان سوئیس،سوئد و اسپانیا و استفاده از تجربیات چندین ساله کارشناسان دانش آموخته ، سرمایه اولیه این شرکت را جهت تولید حداقل ۵۰۰۰ تن انواع کنسانتره میو ه و ۶۰۰۰ تن انواع آبمیوه تا مین کرده است.

تلاش پیگیر و مستمر کارکنان این شرکت منتج به کسب گواهینامه های بین المللی HACCP ، ایز ۹۰۰۱، ایزو ۲۲۰۰۰ و حلال گردیده است و اکنون در زمره پیشگامان صنعت تولید آبمیوه کشور به شمار می آید. این شرکت محصولات آبمیوه خود را با نام تجاری گلشن و پاکزاد به بازار عرضه می نماید . این محصولات در چهار نوع بسته - بندی تتراپک ( ۲۰۰ و ۱۰۰۰ میلی لیتری ) و قوطی ( ۲۴۰ میلی لیتری ) و پت ( ۱۰۰۰ میلی لیتری ) و دوی پک ( ۲۰۰ و ۲۸۰ میلی لیتری) در بازار آبیوه به خوبی شناخته شده می باشند. 

شرکت کشت و صنعت نوشینه ، کنسانتره و پوره های گرمسیری را از برترین تولیدکنندگان داخلی و خارجی تهیه نموده و این محصولات آماده ارائه به شرکت های محترم درتمامی فصول می باشد. جهت نیل به هدف برترین تولیدکننده آبمیوه در کشور تلاشی شبانه روزی در زمینه تولید ،حفظ کیفیت ، استانداردهای تولید،بسته بندی شکیل و شبکه توزیع مناسب محصولات انجام گرفته که نتیجه آن اعتبار و خوشنامی این شرکت در بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان آبمیوه می باشد.

شرکت گلشن 10

شرکت گلشن 1

شرکت گلشن 5

شرکت گلشن 6

شرکت گلشن 12

شرکت گلشن 8

شرکت گلشن 4

شرکت گلشن 11

شرکت گلشن 2

شرکت گلشن 9

شرکت گلشن 13

مجموعه فودنا این توفیق و ماندگاری را به مدیران و پرسنل خوب گلشن تبریک می گوید

راه های ارتباطی با کشت و صنعت نوشینه:   تلفن  :  ۶۶۹۱۱۳۰۶-۰۲۱    -      ۰۲۱-۶۶۹۱۱۳۰۷ -    ۰۲۱-۶۶۹۱۱۳۰۸-    ۰۲۱-۶۶۹۱۱۳۰۹  -   فکس : ۶۶۹۴۴۵۸۵-۰۲۱

(شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴) ۱۷:۱۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها