شنبه / ۹ خرداد ۱۳۹۴ / ۱۱:۱۳
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۵۸۰۲۱
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم

متفاوت ترین و پرخاصیت ترین چای جهان

زردچوبه یکی از ادویه جات های پر خاصیتی است که از زمانهای قدیم در هند مورد استفاده فراوان قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران نوشت: در حال حاضر نیز به طور علمی ثابت شده است که زردچوبه در پیشگیری و درمان سرطانها و زوال عقل کاربرد دارد. حال طرز تهیه یک نوع چای ارائه می شود که به طور معجزه آسایی در درمان ۵۰ بیماری نقش مهمی را ایفا می کند.

زردچوبه یکی از ادویه جات های پر خاصیتی است که از زمانهای قدیم در هند مورد استفاده فراوان قرار گرفته است. از خواص این ادویه می توان به پاکسازی راحت سموم از بدن، بهبودی حالت تهوع، استفراغ و دیگر بیماری ها اشاره کرد.
 
در حال حاضر نیز به طور علمی ثابت شده است که زردچوبه در پیشگیری و درمان سرطانها و زوال عقل کاربرد دارد. حال طرز تهیه یک نوع چای ارائه می شود که به طور معجزه آسایی در درمان ۵۰ بیماری نقش مهمی را ایفا می کند.

مواد لازم:
 نصف قاشق غذاخوری از هر کدام از زنجبیل، میخک و دارچین/ ۱.۶قاشق غذاخوری زردچوبه/ نصف لیوان شیر/ مقداری عسل به مقدار دلخواه/ مقدار اندکی هل/ یک لیوان و نصفی آب

طرز تهیه:
یک لیوان و نصفی آب را به مخلوط مواد ذکرشده اضافه کنید. از آنجا ک در این چای ادویه ها را به صورت دانه هایشان مصرف می کنید لذا لازم است که تا به جوش آمدن آن (حدود ۵دقیقه) صبر کنید.مواد را به خوبی هم زده و شیر داغ را به آن اضافه کنید.گفتنی است که در روزهای طولانی مدت و خسته کننده می توان از این چای به تعداد دفعات نامحدود استفاده کرد.
(شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴) ۱۱:۱۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها