جمعه / ۸ خرداد ۱۳۹۴ / ۰۰:۳۹
سرویس : ماشین آلات صنایع غذایی
کد خبر : ۵۷۹۸۴
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس ماشین آلات صنایع غذایی
مهندس طهمورث افضلی مدیر بازرگانی شرکت فراز کاویان اطلاع داد:

فراز کاویان دانشگاه تخصصی تاسیس کرد

فراز کاویان شرکت صاحب‌نام ایرانی در تولید پرده‌های هوا، امسال شعاری جالب برای خود در نمایشگاه صنایع غذایی انتخاب کرده که در نوع خود ادعایی مهم به شمار می‌آید.

فراز کاویان شرکت صاحب‌نام ایرانی در تولید پرده‌های هوا، امسال شعاری جالب برای خود در نمایشگاه صنایع غذایی انتخاب کرده که در نوع خود ادعایی مهم به شمار می‌آید. این شرکت در شعارش ادعا کرده، «هیچ ایرانی نیست که یکبار از زیر پرده‌های هوای تولیدی این شرکت عبور نکرده باشد.» این ادعا نشان دهنده اطمینان این شرکت تولیدی به سهم تولیداتش از بازار هم می‌تواند باشد. موضوعی که مورد تایید مهندس طهمورث افضلی مدیر بازرگانی شرکت هم می‌باشد. او در گفت و گو با اقتصاد و نمایشگاه می‌گوید: فراز کاویان به عنوان اولین تولید کننده پرده هوا در ایران فعالیت خود را از سال 1375 شروع کرد و توانسته در این مدت این عنوان را برای خود حفظ کند. چرا که این شرکت در حال حاضر تنها شرکت داری پروانه بهره برداری از سوی وزارت صنعت است که می‌تواند این محصول را در کشور به تولید برساند. او سهم محصولات این شرکت در بازار داخلی را 80 درصد مصرف داخلی عنوان می‌کند و می‌گوید: این سهم بالا در بازار به ما اعتماد به نفس داد که این شعار را برای نمایشگاه امسال انتخاب کنیم.
حرکت به سمت دانش بنیان شدن
مهندس افضلی یکی از مهم‌ترین طرح‌های توسعه‌ای این صنعت را حرکت به سمت دانش بنیان شدن و تولید علم بیشتر در این عرصه عنوان می‌کند و می‌گوید: دانشگاه تخصصی علمی- کاربردی شرکت فراز کاویان در زمینه تخصصی فعالیت‌های این شرکت تاسیس شده است.
او این اقدام را یکی از کارهای پایه‌ای می‌داند که این شرکت انجام داده و می‌گوید: فراز  کاویان می‌خواهد با حرکت بیشتر به سمت استفاده از دانش و حتی در یک گام جلوتر تولید دانش، به عنوان یک شرکت دانش بنیان محصولاتی به مراتب با کیفیت‌تر را  به بازار عرضه کند.
تولید پرده هوای گاز سوز برای اولین بار در خاورمیانه
افضلی می‌افزاید: نوآوری و تولید محصولات به روز و کارآتر یکی از اصول استراتژیک در این شرکت است. در این راستا  شرکت همواره محصولات نو به بازار عرضه کرده و هم‌اکنون نیز برای اولین بار در خاورمیانه موفق به تولید پرده هوای گاز سوز شده است. بر اساس تحقیقاتی که ما انجام داده‌ایم در دنیا هم فقط کشور انگلیس این نوع محصول را تولید می‌کند.
سبد کامل محصولات
افضلی با اشاره به اینکه فراز کاویان با تولید پرده هوا شروع به فعالیت کرد اما در ادامه سبد محصولات خود را در زمینه‌های مرتبط گسترش داد می‌گوید: در حال حاضر انواع دوش هوا و  تجهیزات کلین روم (اتاق تمیز) در این شرکت به تولید می‌رسد که در کارخانجات صنایع غذایی، دارویی و دیگر صنایع کاربرد دارد. بر اساس تقاضای بازار فراز کاویان تولید انواع محصولات از جمله تجهیزات کلین روم، تصفیه هوا، هواساز ، لباس‌های آنتی استاتیک را هم دستور کار قرار داده است.
مزیت‌های رقابتی
افضلی با بیان اینکه مهم‌ترین مزیت رقابتی فراز کاویان در بازار، اعتماد مشتریان و اعتباری است که در این بازار برای خود دست و پا کرده‌ است می‌گوید: ما ارتباط مان را با مشتریان شرکت همواره با ارائه محصول و خدمات پرکیفیت حفظ کرده‌ایم و خوشبختانه آنها هم به محصولات ما اعتماد دارند. در کنار این موضوع، برخی مزیت‌های مهم رقابتی هم به ما کمک کرده که سهم‌مان از بازار را مدام افزایش دهیم. کیفیت و تنوع محصولات در کنار خدمات پس از فروش مناسب یکی از مهم‌ترین این مزیت‌هاست.  
مدیر بازرگانی شرکت فراز کاویان می‌گوید: در حال حاضر محصولات این شرکت از 2 سال گارانتی بدون قید و شرط برخوردار است. این میزان پیش از این 18 ماه بود اما همراستا با افزایش کیفیت محصولات واحد تحقیق و توسعه شرکت به ما اجازه داد آن  را به 2 سال افزایش دهیم.  همچنین الکترموتورهای سه فاز ما هم 5 سال گارانتی دارند. محصولات ما از نظر کیفی در رده‌ای بسیار بالا قرار دارند و اکثر کارخانجات بزرگ صنعتی مانند ایران خودرو و سایپا و فولادسازی‌ها و تعداد زیادی از کارخانجات صنایع غذایی کشور از تجهیزات و محصولات فراز کاویان استفاده می‌‌کنند.
وی می‌‌افزاید: تولیدات فراز کاویان در بخش‌های مختلف از فروشگاه‌های کوچک گرفته تا صنایع سنگین و نیمه سنگین کاربرد دارد و این شرکت برای همه این بخش‌ها محصولات متناسب با نیازشان را با بالاترین کیفیت به تولید می‌رساند.
افضلی می‌افزاید: در عصر حاضر با توجه به پیشرفت‌ها، دستاوردها و در کنار آن رشد روز افزون جمعیت، انرژی و طریقه مصرف آن از مهمترین مسائل جوامع صنعتی است، از این رو جوامع پیشرفته در تلاشند با بکارگیری فناوری های نوین از اتلاف انرژی تا حد ممکن جلوگیری نمایند. از این رو این شرکت می‌کوشد محصولات خود را با بالاترین کیفیت تولید و به بازار عرضه کند که این هدف مهم محقق شود. به طور خلاصه سرلوحه کار ما تولید محصولاتی است که ضمن رعایت موازین و استانداردهای فنی بازتاب دقیقی از خواسته مشتریان ما باشد.
شرکت فرازکاویان، به عنوان اولین تولیدکننده پرده هوا، دوش هوا، کالاگذر، دستگاه تصفیه هوا و پوشاک آنتی استاتیک، جهت دستیابی به اهداف بلندمدت سازمانی خود از نظام مدیریت کیفیت 9001:2008 ISO و الزامات 13485:2003 ISO الگو گرفته و چشم‌اندازی را تحت عنوان خط مشی کیفیت تعریف کرده است.
(جمعه ۸ خرداد ۱۳۹۴) ۰۰:۳۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها