جمعه / ۸ خرداد ۱۳۹۴ / ۰۰:۲۷
سرویس : چاشنی، ادویه ها و کنسرو غیرگوشتی
کد خبر : ۵۷۹۸۱
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس چاشنی، ادویه ها و کنسرو غیرگوشتی
پرویز شیرانی مدیر عامل صنایع غذایی سان‌زی:

سان‌زی فقط محصولات منحصر بفردتولید می‌کند؛ مثل رزماری غذایی

پرویز شیرانی مدیرعامل شرکت مشاورین اصفهان‌ زی‌نو برای اولین بار محصول رزماری غذایی را با برند «سان‌زی» به بازار ایران عرضه کرد.

پرویز شیرانی مدیرعامل شرکت مشاورین اصفهان‌ زی‌نو در 57 سالگی، 40 سال سابقه، تجربه و خوشنامی خود در صنایع غذایی، رستوران‌داری و کشاورزی را در این شرکت متمرکز کرده و 7 سال است که با همکاری مراکز دانشگاهی برای تولید محصولات نو و منحصربه فرد در صنایع غذایی پژوهش و تلاش می‌کند. این مدیر خلاق و آینده‌نگر به عنوان نخستین حاصل تحقیقات، برای اولین بار محصول رزماری غذایی را با برند «سان‌زی» به بازار ایران عرضه کرده و در ادامه این مسیر، قاطعانه اعلام می‌کند که رزماری غذایی گام اول در تولید محصولات بی‌همتا و منحصر بفرد است و «سان‌زی» هیچ محصولی که مشابه آن با برندی دیگر در بازار ایران وجود داشته باشد تولید نخواهد کرد.

گفتگو با پرویز شیرانی مدیر عامل صنایع غذایی سان‌زی

صنایع غذایی سان زی با هدف ارائه محصولات غذایی جدید در ایران و برخی محصولات که در دنیا بی نظیر است با قدم‌های محکم پا به عرصه بازار گذاشته است. شرکت ما در دو بخش کشاورزی و صنعت فعال است و با همکاری مرکز ایده و فن‌آوری دانشگاه آزاد اصفهان، طرح‌هایمان تا تولید محصول نهایی در حال انجام است.اولین محصول شرکت ما هم رزماری غذایی با مجوز سازمان غذا دارو است که طی یک پروژه 6 ساله در بهترین مزارع کوهستانی با آب وهوای بی‌ نظیر به صورت ارگانیک (محصول سالم)کشت شده و سپس در کارخانه شستشووضد عفونی شده و در بسته شکیل با بروشورحاوی خواص و موارد مصرف در آشپزی عرضه می شود.
 مردم را بیشتر با گیاه رزماری آشنا کنید.
رزماری به گیاه جوانی،معجزه گر و شفابخش در دنیا معروف است و دارای خواص بسیار زیادی است که در کمتر گیاهی دیده شده و در آشپزی ملل جایگاه خاصی دارد که متاسفانه مردم ایران تا کنون از آن بی‌بهره بوده‌اند
رزماری گیاه بسیار مقاومی است به طوری که شما هیچ سبزی پیدا نمی کنید که بیش از دو تا سه روز ماندگاری داشته باشد در صورتی که روی محصول رزماری سان زی 45 روز تاریخ مصرف می خورد.
 صنایع غذایی سان‌زی چه سیاستی را در تولید دنبال می‌کند؟
سیاست محوری این شرکت این است که گیاهان و محصولات دارویی را در قالب غذا عرضه می‌کند وشعار شرکت سان‌زی«سان زی محصولات خاص برای افراد خاص» می‌باشد.
به طور کلی قابل ذکراست که سان‌زی هیچ محصولی تولید نخواهد کرد که مشابه آن با برندی دیگر در بازار وجود داشته باشد. ضمن اینکه ما در اکثر طبقات صنایع غذایی محصول داریم. هر نوع خوراکی که دارای خواص ویژه باشد در برنامه تولید و عرضه داخلی و خارجی داریم وطبق برنامه ریزی طی یک جدول زمانی کوتاه آن را معرفی خواهیم کرد.
ضمنا محصولات متنوع دیگری با استفاده از رزماری، در مرحله تولید داریم که به زودی عرضه خواهیم کرد.
  محصولات صنایع غذایی سان‌زی را با چه روشی توزیع می‌کنید؟
ما برای اعطای نمایندگی در سراسر ایران فراخوان داده و شرکت‌های معتبر پخش و توزیع را به همکاری دعوت کرده‌ایم. محصولات شرکت از طریق سوپر پروتئین‌ها، سوپرمارکت‌ها، فروشگاه‌های مرغ و ماهی و میوه‌فروشی‌ها در اختیار هموطنان قرار می‌گیرد.
این نکته را هم یادآوری کنم که شرکت‌های پخش و مارکت‌هایی که از اکنون همکاری با صنایع غذایی سان‌زی را آغاز می‌کنند، این شرکت هم در مقابل خود را متعهد به همکاری طولانی مدت با آنان در تمام محصولات می‌داند.
برای توسعه کسب و کار و تولید چه برنامه‌هایی دارید؟
در جهت توسعه تولید ، یک برنامه مهم صادرات محصولات داریم که بازارهای هدف را انتخاب کرده‌ایم و در حال رایزنی با اتاق بازرگانی اصفهان برای صادرات پایدار هستیم.
همچنین تصمیم داریم سبد محصولات سان‌زی را متنوع کنیم و فراورده های جدیدی به آن بیفزائیم.در سال جاری همچنین گستره پخش محصولات را وسعت خواهیم بخشید و با فرهنگ‌سازی و تبلیغات، هموطنان را با امتیازها و منافع محصولات صنایع غذایی سان‌زی بیشتر آشنا خواهیم کرد. شرکت‌های محترم پخش در سراسر کشور برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از نحوه همکاری می‌توانند با دفتر مرکزی یا شماره ارتباط مستقیم تماس حاصل فرمایند.
علاقه‌مندان می‌توانند با تلفن‌های ذیل با مدیریت و کارشناسان صنایع غذایی سان‌زی ارتباط برقرار کنند.
دفتر مرکزی: 36241993-031

ارتباط مستقیم:09131185690

(جمعه ۸ خرداد ۱۳۹۴) ۰۰:۲۷
پدرام
۱۳۹۴/۰۳/۰۸
5
0
0

از رزماری در غذا استفاده کردم و واقعا عطر و طعم بسیار خوبی به غذا داد


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها