پنج شنبه / ۷ خرداد ۱۳۹۴ / ۰۹:۵۷
سرویس : ماشین آلات صنایع غذایی
کد خبر : ۵۷۹۷۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس ماشین آلات صنایع غذایی
امیرحسین میرصیدزاده مدیر مالی و اداری شرکت آرگون صنعت سپاهان:

مخزن‌های آرگون صنعت به تاجیکستان و عراق و قزاقستان صادر می‌شود

شرکت آرگون صنعت سپاهان به عنوان یکی از شرکت‌های معتبر و مطرح، به پای ثابت نمایشگاه‌های آگروفود بدل شده و مشتریان و بازدیدکنندگان پایدار، ازدید از غرفه این شرکت را در برنامه ثابت خود قرار می‌دهند.

گفتگو با امیرحسین میرصیدزاده مدیر مالی و اداری شرکت آرگون صنعت سپاهان

 آرگون صنعت چه تاریخچه‌ای دارد؟

این شرکت فعالیت خود را در سال 1374 با طراحی و ساخت انواع مخازن استینلس استیل مورد نیاز در صنایع غذایی، لبنیات، نوشیدنی، از جمله مخازن دو جداره (سیلو) و سه جداره (پروسس) و همچنین مخازن حمل شیر، مواد شیمیایی، گلوکز، روغن‌های خوراکی و... آغاز کرد.
پس از گذشت چند سال و کسب تجارب و مهارت‌های فنی و علمی گسترده، موفق به ساخت مخازن در ظرفیت‌های بسیار بالا طبق سفارش مشتریان شدیم و به تبع آن مفتخریم که دارای مرتفع‌ترین سوله کارگاهی در کشور هستیم تا هیچ محدودیتی از نظر ارتفاع و بلندی در تولید محصولات خود نداشته باشیم.
در این راستا افتخار داریم که هم‌گام با کیفیت جهانی در زمینه ساخت انواع مخازن استینلس استیل تاکنون پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته‌ایم.

 به طور مشخص این شرکت چه محصولاتی را ارایه می‌کند؟

طراحی و ساخت انواع مخازن سه جداره (پروسس) در ظرفیت‌های 100 لیتر تا حداکثر مورد نیاز مشتری، طراحی و ساخت انواع مخازن دو جداره (سیلو) در ظرفیت‌های 500 الی 25 هزار لیتر جهت کارخانجات مواد غذایی و صنایع لبنی (پنیر، شیر، ماست، بستنی و...) و کارخانجات نوشابه، آب معدنی، کنستانتره، مواد شیمیایی، دارویی و...، طراحی و ساخت انواع تانکرهای حمل شیر، مواد شیمیایی، گلوکز، روغن خوراکی و... در ظرفیت‌های هزار الی 20 هزار لیتر و 40 هزار لیتر برای صادرات، طراحی و ساخت مخازن ذوب کره در ظرفیت‌های مختلف طبق سفارش مشتری و طراحی و ساخت دستگاه میکس پخت جهت تولید پنیر پروسس از جمله فعالیت‌های ماست.
همچنین والوهای استیل از نوع کلاپ‌دار و طرح SMS، مهره ماسوره و بست‌های لوله صنایع شیری در سایزهای 25، 38، 51، 5/63 و 102 میلی‌متر، طراحی و ساخت کاسه‌های آب‌خوری جهت مراکز دام‌پروری و گاوداری‌ها، طراحی و ساخت قطعات منصور بر روی مخازن از قبیل دستگاه‌های شستشو (CIP)، استوانه روشنایی، سطح‌سنج بالا و پایین، پایه‌های مخروطی هم‌زن‌های مختلف، نصب و راه‌اندازی کارخانجات مواد غذایی و لبنی شامل شیر، پنیر، بستنی، آب میوه، آب معدنی، نوشابه، کارخانجات شیمیایی و... و همچنین ساخت انواع پاتیل‌های قنادی از جنس استینلس استیل از دیگر محصولات این شرکت است.
 آیا محصولات خود را صادر هم می‌کنید؟
بله؛ به کشورهای مختلفی از جمله تاجیکستان، عراق و قزاقستان صادرات داریم.
 نمایشگاه آگروفود را چطور ارزیابی می‌کنید؟
این نمایشگاه، فرصت بسیار خوبی برای کسب و توزیع علم و معرفی محصولات و تبادل دانش و اطلاعات است. درواقع آگروفود میهمانی سالیانه صنعت غذاست که فعالان این صنعت باید قدرش را بدانند و از این فرصت در جهت رشد و تعالی صنعت و کسب و کار خود نهایت استفاده را ببرند.

(پنج شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴) ۰۹:۵۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها