سه شنبه / ۵ خرداد ۱۳۹۴ / ۱۳:۳۹
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۵۷۹۲۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

کاهش قیمت۷ قلم میوه و صیفی‌جات در بازار

رئیس اتحادیه میوه و سبزی از کاهش قیمتی ۷ قلم میوه و صیفی‌جات در بازار خبر داد.

سید حسین مهاجران در گفتگو با مهر از کاهش قیمت گوجه سبز در بازار خبر داد و اظهارداشت: قیمت این محصول در حال حاضر به زیر ۱۰ هزارتومان رسیده است.

وی از کاهش قیمت گوجه‌فرنگی، خیار و هندوانه نیز خبر داد و افزود: هم اکنون قیمت گوجه‌فرنگی از حدود ۱۲۰۰ تومان تا ۶۰۰ تومان است، ضمن اینکه خیار با کاهش ۵۰۰ تومانی به ۲۰۰۰ تا ۱۸۰۰ تومان رسیده و هندوانه از ۱۸۰۰ تومان به حدود ۱۶۰۰ تومان کاهش یافته است.

مهاجران ادامه داد: همچنین قیمت زردآلو از حدود ۱۵ هزارتومان به ۱۲ هزار تومان رسیده  و قیمت موز نیز با کاهش ۵۰۰ تومانی به ۴۰۰۰ تومان رسیده است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با اشاره به کاهش جزئی قیمت پیاز نیز گفت: در  حال حاضر پیاز شیری ۷۵۰ تومان و پیاز زرد ۶۰۰ تومان به مشتری عرضه می‌شود.

مهاجران با بیان اینکه عرضه هندوانه در ماه مبارک رمضان بسیار زیاد می‌شود، اضافه کرد: به همین دلیل با وجود چندین برابر شدن مصرف این محصول در ماه رمضان قیمت آن به زیر ۱۰۰۰ تومان کاهش می‌یابد.

وی، قیمت هرکیلوگرم سبزی را نیز ۸۰۰ تومان عنوان کرد و گفت: در میان سبزی‌ها فقط قیمت ریحان گران و کیلویی ۲۰۰۰ تومان است، ضمن اینکه احتمال گرانی سبزی در ماه مبارک رمضان بعید است.

 

مهر

(سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴) ۱۳:۳۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها