سه شنبه / ۵ خرداد ۱۳۹۴ / ۱۳:۱۳
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۵۷۹۲۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم

قیمت‌گذاری آبلیمو پشت درهای تصمیم‌گیری

دبیر انجمن صنفی کارفرمایی انجمن آبلیمو در خصوص پیگیری‌های انجام شده برای جمع‌آوری آبلیموهای غیراستاندارد گفت: پس از قطعی شدن تفاهم نامه با سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان، قیمت مصوب این محصول اعلام می شود.

رویا جعفری‌شاهی  اظهار کرد: طی شش ماه گذشته جلسات گوناگونی به منظور رسیدگی بازار آبلیموهای غیر استاندارد و همچنین قیمت مشخص برگزار کردیم.

وی با بیان این‌که پیگیری‌ها برای جمع‌آوری آبلیمو‌های غیراستاندارد ادامه دارد، گفت: جلسات متمادی را با حضور مدیر کل سازمان غذا و دارو، کارشناسان این سازمان و اعضای هیات مدیره انجمن به منظور انجام تبادل نظر و بازرسی‌های متعدد برگزار کرده‌ایم.

جعفری شاهی نمونه‌برداری از واحد‌های تولیدی متوالی از سطح عرضه و برخورد قانونی با متخلفان را از دیگر اقدامات انجمن برشمرد و افزود: در این راستا مدیر کل سازمان غذا و دارو حمایت‌های خوبی داشته است.

دبیر انجمن صنفی کارفرمایی انجمن آبلیمو در خصوص نحوه‌ قیمت‌گذاری آبلیمو و مصوب شدن آن گفت: جلسه‌ای را با معاونت نظارت بر کالاهای اساسی و شبکه‌های توزیعی، اقتصادی، سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان و هیات مدیره انجمن برگزار کرده‌ایم.

جعفری‌شاهی اظهار کرد: پس از قطعی شدن تفاهم‌نامه جهت همگن‌سازی، قیمت‌ها به واحد‌های تولیدی اعلام می‌شود.

 

 

ایسنا

(سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴) ۱۳:۱۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها