سه شنبه / ۵ خرداد ۱۳۹۴ / ۰۹:۲۷
سرویس : اقتصاد
کد خبر : ۵۷۹۱۸
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس اقتصاد

تعیین تکلیف کمیسیون‌های تخصصی اتاق تهران

دومین نشست رسمی هشتمین دوره هیات نمایندگان اتاق تهران، فردا سه‌شنبه برابر پنجم خرداد ماه برگزار می‌شود. بعد از آنکه در ابتدای ماه اردیبهشت و در نخستین نشست هیات نمایندگان رئیس و اعضای هیات رئیسه اتاق تهران انتخاب شدند، فردا دومین نشست نمایندگان دوره هشتم برگزار می‌شود.

به گزارش سایت خبری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران، هم‌چنین اعضای هشتمین دوره هیات نمایندگان اتاق تهران پیش از این و در جریان یک نشست فوق‌العاده به بررسی آیین‌نامه تشکیل کمیسیون‌های تخصصی اتاق پرداختند و فردا قرار است، برای حصول نتیجه رایزنی‌ها و مشورت‌های خود در این خصوص رأی‌گیری کنند.

دومین نشست هیات نمایندگان اتاق تهران با سخنان پیش از دستور مسعود خوانساری، رییس اتاق تهران، آغاز می‌شود که اختصاص به مرور برخی اخبار و مسائل اقتصادی روز دارد. پس از آن نیز شیوه‌نامه اداره جلسات هیات نمایندگان مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. براساس برنامه این جلسه، مباحث نشست پیشین در مورد آیین‌نامه کمیسیون‌های مشورتی اتاق تهران برای حصول نتیجه نهایی پیگیری می‌شود تا مشخص شود که در چهارسال آینده، چند کمیسیون تخصصی در اتاق تهران فعالیت می‌کنند.
(سه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴) ۰۹:۲۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها