دوشنبه / ۴ خرداد ۱۳۹۴ / ۰۹:۳۵
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۵۷۸۷۶
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های لبنی

اعتراض ۱۳۰۰ دامدار به تخلف در خرید شیر ۱۴۴۰ تومانی

رئیس سازمان نظام صنفی کشاورزی کشور گفت: امروز ۱۳۰۰ دامدار از مناطق مختلف کشور به دلیل عدم تحقق وعده‌های دولت در ارتباط با متعادل شدن نرخ شیر خام در مقابل ریاست جمهوری تجمع کردند.

موسی رهنمایی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، گفت: بعد از چند بار تجمع دامداران در مقابل ریاست جمهوری برای احقاق حقوق خود، این بار تجمع آنها فراگیر شده است، به طوری که امروز  1200 تا 1300 دامدار از مناطق مختلف کشور به تهران آمدند تا اعتراضات خود را در خصوص بی‌عدالتی در خرید نرخ شیر خام به گوش دولت برسانند.
رئیس سازمان نظام صنفی کشاورزی کشور ادامه داد: دامداران مناطق مختلف کشور از استان های البرز، قزوین، قم ، فارس، آذربایجان، تهران و اصفهان از صبح امروز در مقابل ساختمان ریاست جمهوری در خیابان پاستور حضور یافتند، اما هنوز پاسخ قانع کننده‌ای دریافت نکرده اند.
وی اضافه کرد: نرخ مصوب هر کیلو گرم شیر خام 1440 تومان است که در حال حاضر این محصول در مناطق مختلف کشور  1050 تا 1110 تومان به فروش می‌رسد.
رهنمایی در پایان گفت: در حالی سال گذشته نرخ  فرآورد های لبنی 15 درصد افزایش یافت اما قیمت شیر خام دامداران افزایش نیافت به طوری که فعالین این بخش محصول خود را به نرخ مصوب سال گذشته نیز نمی‌توانند به فروش رسانند.

گفتنی است که نرخ شیر خام در سال گذشته 1440 تومان تعیین شد اما این نرخ توسط کارخانه‌های لبنی؛ بدون دریافت مجوز افزایش قیمت دوباره، مورد قبول قرار نگرفت .

 

تسنیم

(دوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۴) ۰۹:۳۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها