یکشنبه / ۳ خرداد ۱۳۹۴ / ۱۳:۵۳
سرویس : خدمات بازرگانی و حمل و نقل
کد خبر : ۵۷۸۵۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس خدمات بازرگانی و حمل و نقل

همنشینی تجار اسلواک و بازرگانان ایرانی

یک هیات تجاری از کشور اسلواکی، روز دوشنبه چهارم خرداد ماه، ضمن ملاقات با رئیس اتاق تهران، با همتایان ایرانی خود درباره راهکارهای توسعه مراودات اقتصادی و مبادلات تجاری و بررسی زمینه‌های همکاری گفت‌و‌گو خواهندکرد.

به گزارش سایت خبری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی تهران، برابر برنامه تعیین شده هیات تجاری براتیسلاوا، ساعت10صبح در اتاق تهران حضور پیدا می‌کند تا با فعالان اقتصادی ایرانی به طور مستقیم و رو در رو مذاکره کند.

این هیات قرار است با پیشنهاداتی در زمینه‌های کاری صنایع تولید و طراحی شیشه و کریستال، تجهیزات و ماشین‌آلات، صنایع پلاستیک، حفاری و خاکبرداری، سیستم‌های انتقال در صنایع کاغذ و چاپ، صنایع بصری و لیزری، وسایل اندازه‌گیری و ابزار دقیق، صنایع معدنی، برق و انرژی و نیروگاه‌های برق-آبی، صنایع و تجهیزات دفاعی، مواد و محصولات نسوز، دارویی و شیمیایی، لوازم دفتری، صنایع گاز، تجارت محصولات کشاورزی، خدمات مشاوره‌ای و تجاری به ایران سفر کند.

فعالان اقتصادی و اعضای اتاق تهران که تمایل به دیدار و مذاکره مستقیم با اعضای هیات تجاری اتاق بازرگانی و صنایع براتیسلاوا را داشته باشند می توانند با حضور در اتاق تهران از طریق هماهنگی با واحد امور بین‌الملل اتاق تهران در این نشست حاضر شوند.
(شرکت‌های و تشکل‌های اقتصادی برای حضور در این نشست می‌توانند با شماره تلفن88719011 و یا آدرس پست الکترونیک hrezaie5@yahoo.om.au تماس حاصل کنند.)
(یکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴) ۱۳:۵۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها