یکشنبه / ۳ خرداد ۱۳۹۴ / ۰۸:۴۸
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۵۷۸۲۱
گزارشگر : ۱۰۳۰
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
23 الی 26 شهریور94

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی مسکو(World Food Moscow)

این نمایشگاه با سابقه 23 سال برگزاری مستمر موقعیت خود را به عنوان مهمترین و تأثیر گذارترین نمایشگاه صنایع غذایی در آسیا ثبت نموده است و بهترین پلتفرم برای تحقیقات بازار، دادوستد کالا، توسعه کسب و کار و تقویت موقعیت خود در منطقه می باشد و تقریباً تبدیل به مرکزی برای گرد همایی بزرگان صنعت مواد غذایی در سطح جهانی شده است.

احتراما شرکت توسعه نمایشگاهی اوژن مفتخر است به عنوان نماینده انحصاری فروش شرکت برگزار کننده  ITE group  در ایران، از آن شرکت محترم جهت مشارکت در این نمایشگاه دعوت به عمل آورد.

 

عنوان نمایشگاه: بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مواد غذایی مسکو(World Food Moscow)

تاریخ برگزاری:14 الی 17 سپتامبر 2015 ( برابر با 23 الی 26 شهریور94)

محل برگزاری: مرکز نمایشگاه های بین المللی مسکو (Moscow  Expo  center)

برگزارکننده: شرکت بریتانیایی ITE شعبه روسیه

 

این نمایشگاه با سابقه 23 سال برگزاری مستمر موقعیت خود را به عنوان مهمترین و تأثیر گذارترین نمایشگاه صنایع غذایی در آسیا ثبت نموده است و بهترین پلتفرم برای تحقیقات بازار، دادوستد کالا، توسعه کسب و کار و تقویت موقعیت خود در منطقه می باشد و تقریباً تبدیل به مرکزی برای گرد همایی بزرگان صنعت مواد غذایی در سطح جهانی شده است. این نمایشگاه در یازده بخش اصلی فعالیت می نماید و بازدید کنندگان و صاحبان صنایع به راحتی می توانند با صنایع مرتبط مواد غذایی از نزدیک آشنا شوند و ارتباط برقرار نمایند. اطلاعات دوره قبل نمایشگاه به شرح ذیل می باشد:

1674 غرفه دار                  30071 بازدیدکننده                   72 کشور مشارکت کننده در نمایشگاه

 

گروه ITE مجری برگزاری این نمایشگاه می باشد که سالانه 230 نمایشگاه و کنفرانس را در دوازده کشور مختلف (روسیه، اکراین، هند، قزاقستان،آذربایجان، ترکیه و ازبکستان و.....) با هدف ترویج فرصت های تجاری برگزار می کند.

با توجه به تجربه موفق فروش گسترده شرکتهای ایرانی در سال گذشته در مسکو و لزوم حضور پر رنگ ایران در بازار مستعد فوق پیشنهاد می شود شما نیز در جمع هیئت اعزامی ایرانی و در کنار سایر غرفه داران در نمایشگاه فوق حضور شایسته ای داشته باشید. غرفه داران این نمایشگاه درسال گذشته از 72 کشور مختلف بودند که پاویون جمهوری اسلامی ایران یکی از موفق ترین کشور ها در نمایشگاه بوده است.

شایان ذکر است به علت استقبال گسترده شرکتهای ایرانی و ثبت نام در این نمایشگاه فضای اولیه رزرو برای شرکتهای ایرانی تکمیل گردیده است .با توجه به این موضوع فضای جدیدی ایجاد گردیده که با توجه به محدودیت فضای در نظرگرفته شده الویت ثبت نام فقط با ارسال فرم ثبت نام و پرداخت مالی صورت می پذیرد.

 

  با توجه به حجم درخواست ها ، محدودیت ظرفیت تعیین شده جهت برخورداری از برنامه های تبلیغاتی ویژه مشارکت کننده و درج در کتاب نمایشگاهی در صورت تصمیم به حضور می بایست با شماره 09199539624 تماس حاصل فرمایید و فرم ثبت نام اولیه را در اسرع وقت تکمیل نموده و به شماره فکس 89786451-021 ارسال نمایید.
(یکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴) ۰۸:۴۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها