دوشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۶
۰۷:۳۶

حامیان فودنا

یکساله (شهریور94)

آگهی بازرگانی B

آگهی بازرگانی A

پخش و توزیع مواد غذایی میثاق

تبلیغات متنی

مولتی وک خاورمیانه
بهترین راه حل برای بسته بندی محصولات به شما بزرگترین تولید کننده دستگاه های بسته بندی ترموفرمینگ در دنیا تولید کننده ماشین آلات بسته بندی ترموفرینگ ، تری سیلر، فرم شرینک ،مولتی فرش (اسکین) ، توزین اتوماتیک ، کیسه ای ، عمودی ---- ارایه دهنده فیلم های بسته بندی سخت و نرم و اسکین و شرینک شامل: /PE/CPET/PET/OPA/PA/CPP/OPP/PP …
http://www.multivac.ae/
سی دی اطلاعات شرکت های صنایع غذایی
بانک اطلاعات صنایع غذایی ایران شامل بیش از 1200 واحد فعال + اطلاعات کتاب نمایشگاه های اگروفود تهران + شیرینی و شکلات تهران +صنایع غذایی استان مازندران - 09212681145
http://www.foodna.ir/

نیازمندیهای صنعتی

همکاری در فروش و بازاریابی
http://www.foodna.ir/fa/home
سالنامه 1395 صنایع غذایی ایران
http://foodna.com/

گفتگو

گفتگو با محمدصادق مروارید، مدیر عامل شرکت نان قدس رضوی:
نان قدس رضوی از گذشته، حس وطعم زیبا و ماندگاری داشته که هنوز برای آحاد زائران رضوی و مسافران مشهد مقدس آشناست، مجمموعه ای که محصول‌هایش در مواردی به ع...
پنج شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۳
 [تعداد بازدید:364]

تغذیه و سلامت

معاون غذا ودارو دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان تاکید کرد: تولیدکنندگان مواد غذایی باید سلامت محصولات خود را جدی بگیرند...  [تعداد بازدید:215]
معاون بهداشت وزیر بهداشت از کاهش ۷۵ درصدی سوء تغذیه در کودکان زیر پنج سال ایرانی خبر داد و گفت: تکلیف ما در حوزه سلامت م...  [تعداد بازدید:194]

خبر نمایشگاهی

پیش نشست علمی و تخصصی اولین همایش بین‌المللی فرآورده‌های حلال
حجت‌الاسلام سیدمحمود طباطبایی، دبیر کمیته اولین همایش فرآورده‌های حلال در پیش ن...
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
 [تعداد بازدید:165]
مدیرکل میراث فرهنگی مازندران:
مدیرکل میراث فرهنگی مازندران گفت: جشنواره رستوران محبوب گامی برای اهمیت جایگاه ص...
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
 [تعداد بازدید:135]

یادداشت روز

یادداشت از حجت اله جابری (انصاری)
این روزها به هر وزیر معاون وزیر، مدیر کل یا مسئول دولتی می گویی چه کار کرده ای، ...
چهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶ - ۹:۲۶
 [تعداد بازدید:577]
یادداشت از مهدی احمدی لفورکی
از دید بسیاری از فعالان صنفی کم‌توجهی به اتحادیه‌ها و اصناف در برنامه ششم توسعه ...
یکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ - ۸:۴۸
 [تعداد بازدید:142]
 صفحه ۱ از ۲   ۲   بعدی » 

پربازدیدترین صفحات

استخدام، مواد اولیه، ماشین آلات، صادارت و واردات و انواع نیازمندیهای صنایع غذایی ایران
اعطای نمایندگی انحصاری محصولات غذایی از شرکتهای معتبر بین المللی

جعبه ابزار کاربران

پیش بینی از روند تبلیغات و توسعه صنعت غذا
غنی سازی ادامه دارد.... / آب معدنی سنگین روانه بازار...!!!!

۱۵:۰۸ (دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴)
اخبار مرتبط
» تفاوت تبلیغات با واقعیت (کلیپ تصویری)
» تیزر تبلیغاتی روغن ورامین و روغن زیتون اتکا
» تبلیغات چای خارجی در رسانه ملی و ورزشگاه‌های ایران

مذاکرات، توافق و غنی سازی؛ جملات داغ و خبرسازی که امروز در بین مردم جامعه رد و بدل می شوند؛ اغلب از این نوع هستند. موضوعی که اگرچه ماهیت سیاسی و امنیتی دارد اما بیش از هرچیزی اقتصاد را دستخوش تغییر و تحول قرار داده است.

تحولات هسته­ای در این چندسال اخیر حساسیت بیشتری در بین مردم پیدا کرده است؛ اغلب مردم سرمایه گذاری و برنامه­ریزی­های آتی زندگی خود را متناسب با پیش بینی­های هسته­ای آینده انجام می­دهند.

دولت و ملت همه در پی احقاق حقوق هسته­ای بوده و هستند و در این راه سختی­های زیادی را متحمل شده­اند که شاید تحمل این سختی­ها از نیاز­های اساسی کشور در راه توسعه یافتگی خواهد بود.

دولت از طریق زبان دیپلماسی و مردم از طریق تحمل شرایط سخت، دست در دست دولت بدنبال راه­حل سیاسی برای حفظ غنی سازی و رفع تحریم­ها هستند.

ملاقات­های متعدد سیاسیون در مراکز مختلف و گفتگو با رسانه­های مختلف جهت رسیدن به یک اصل است و آن داشتن غنی­سازی در کشور با رعایت حقوق بین­المللی ست.


حال در این رفت و آمدهای سیاسی و تنش­های مربوط به امور هسته­ای اتفاقات جالبی دیده می­شود. زمانی که جناب وزیر در لوزان درباره میزان غنی­سازی مذاکره می­کنند، عده­ای در داخل شعار "غنی سازی ادامه دارد" را سر می­دهند.
بینگو  - زمین فوتبال 1
اتفاقی که در نوع خود بسیار جالب است و اینبار شعار غنی سازی وارد ادبیات تبلیغات شده است. شرکت­هایی که به لحاظ ماهیت تولیدات خود، تبلیغات خود را با اخبار داغ این روزها عجین کرده­اند.

شاید روزی که مردان مذاکره کننده به دنبال موضوع غنی سازی هسته­ای بودند یا زمانی که سازمان اتمی به دنبال آغاز عملیات غنی سازی در کشور بود، اصلا چنین پیش بینی وجود نداشت که یک شرکت در حوزه صنایع غذایی خود را صاحب دانش غنی سازی معرفی کند.

شاید بتوان پیش بینی کرد که با ورود این نوع شیوه تبلیغاتی، یعنی استفاده از اتفاقات سیاسی برای اهداف تجاری، که اخیرا در رسانه ملی و سایر رسانه­ها نیز انتشار یافته است، اصلا بعید نباشد که یک شرکت تولید کننده کیک، کیک زرد تولید کرده و یا تولید کننده­ای در حوزه نوشیدنی، آب معدنی سنگین روانه بازار کند!

درگیر شدن زندگی مردم با موضوع غنی سازی فقط از باب سیاسی نیست. امروزه با فعالیت شرکت­های پیشگام در حوزه غنی سازی مواد غذایی، به معنای دقیق کلمه، غنی سازی را با پوست و گوشت مردم درگیر کرده­اند.
بینگو  - زمین فوتبال 1
در بازی های اخیر لیگ برتر فوتبال ایران شاهد تبلیغاتی در دور تا دور زمین بودیم با عنوان "غنی سازی ادامه دارد ..." که کم کم تبدیل شد به "... غنی ساز زندگی . . ." و خیلی زود حس کنجکاوی ما و دیگران را بر انگیخت که کیک غنی شده ...؟!

پس از پرس و جو مشخص شد که این تبلیغ مربوط به یک شرکت ایرانی تولید کننده انواع کیک است که این بار در بستر غنی سازی و برای سلامت بیشتر هموطنان دست به کار شده و کیک های غنی شده با روی ، ویتامین D و کلسیم تولید می­کند. نکته حائز اهمیت این است که این ابتکار کاملا ایرانی است و این شرکت تنها تولید کننده این نوع کیک در منطقه و شاید حتی در جهان باشد، چرا که با جستجوهای اینترنتی به هیچ مورد مشابهی بر نخوردیم.
بینگو  - زمین فوتبال 3

پس به همت ایرانی ، غنی سازی ادامه دارد . . .

علی خانی

شبکه خبری صنایع غذایی ایران

میانگین امتیاز کاربران: 5.0  (1 رای)
سارا ابراهیمی
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۴:۵۲

 من از این محصول استفاده کردم و برای دخترم هم همیشه می گیرم. واقعا خوشمزه و خوبه، خیلی ایده ی جالبیه، مخصوصاً برای بچه ها.


  • 0
  • 0
  • 5

امتیاز :
 
نام فرستنده :
پست الکترونیک : *  
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  

  

آخرین اخبار