دوشنبه / ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۱۲:۴۳
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۵۷۶۵۸
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس فرآورده های لبنی

برگزاری چهارمین دوره قرعه کشی بزرگ پنیر پروبیوتیک در شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی

چهارمین دوره قرعه کشی بزرگ پنیر پروبیوتیک در شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی برگزار شد. در این مراسم که با حضور مدیران ،کارشناسان و جمعی از مغازه داران تبریزی در سالن کنفرانس شرکت انجام شد؛

به گزارش شبکه خبری صنایع غذایی ایران، مهندس شایان معاون  بهره برداری این مجموعه، توجه به امنیت غذایی و تهیه محصولات فرا سودمند را بخشی از فعالیتهای این شرکت دانست و ابراز امیدواری نمود ؛ با ارائه این فرآورده های غذایی فراسودمند بتوانیم به امنیت غذایی مردم کمک کرده و در تحقق اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبر انقلاب مورد تاکید قرار گرفته، نقش مؤثر و مسئولیت خود را ایفا نماییم. 

پگاه تبریز - پگاه آذربایجان شرقی 2

در ادامه، قرعه کشی در بین بیش از 53 هزار نفر شرکت کننده این دوره انجام و 6 نفر برنده اصلی و 3 نفر به عنوان ذخیره نیز منتخب شدند . 
لازم به ذکر است این مجموعه در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود و به منظور ترغیب مشتریان و مصرف کنندگان به استفاده از محصولات فراسودمند پروبیوتیک، جشنواره ای تحت عنوان پنیر پروبیوتیک برگزار نموده که با استقبال پر شور مشتریان از اقصی نقاط مختلف کشور قرار گرفته است .

پگاه تبریز - پگاه آذربایجان شرقی 3

(دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴) ۱۲:۴۳
محمد زنگویی
۱۳۹۴/۰۴/۱۰ Iran
0
0
0

با سلام اینجانب محمد زنگویی دانشجوی کارشناسی رشته اب خیز داری کشاورزی استان بوشهر درس می خوانم از شما می خواستم در قرعه کشی شما شرکت کنم ادرس ما برازجان شهرستان دشتستان کوی ازادگان جنب مسجد امام علی به شماره موبایل من پیام یا زنگ بزنید 09015311792


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها