چهارشنبه / ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۱۱:۰۵
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۵۷۵۵۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

اعضای هیات مدیره کنفدراسیون صاردات ایران انتخاب شدند

در جریان برگزاری انتخابات یکی از شاخص ترین تشکل های صادراتی کشور، اعضای اصلی هیات مدیره کنفدراسیون صادرات ایران انتخاب شدند.

براین اساس میرمحمد صادقی با 20 رای، محمد لاهوتی با 16 رای، محمد رضا مرتضوی با 15 رای، محمدرضا طلایی با 15 رای، رضی میری با 12 رای، جمشید نفر با 12 رای و نورانی با 11 رای به عنوان هفت عضو هیات مدیره این تشکل بزرگ صادراتی کشور انتخاب شدند.همچنین موثقی با 10 رای و قیافه با 10 رای به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند. در همین حال حسین زاده با 19 رای و بنکدارنیا با 10 رای به عنوان بازرسان کنفدراسیون انتخاب شدند.

کنفدراسیون صادرات ایران در حال حاضر مسولیت مشاوره به نهادهای تصمیم گیر و سازمان های دولتی فعال در حوزه صادرات کشور را برعهده دارد و با حضور 33 تشکل و صادرکننده نمونه شکل گرفته است.

از میان اعضای اصلی هیات مدیره کنفدراسیون صادرات ایران چهار کرسی به ائتلاف برای فردا، رسیده است. رضی میری و محمد لاهوتی پیش از این در جریان انتخابات اتاق تهران به عنوان اعضای ائتلاف برای فردا به پارلمان بخش خصوصی در تهران راه یافته بودند. محمد مرتضوی  و جمشید نفر نیز از چهره های نزدیک به این ائتلاف به شمار می آیند.

 

 صدای اقتصاد
(چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴) ۱۱:۰۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها