سه شنبه / ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۰۹:۲۲
سرویس : اقتصاد
کد خبر : ۵۷۵۰۸
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس اقتصاد

نحوه تسویه حساب تسهیلات ارزی بانک‌ها

اتاق تهران برای پاسخگویی به سوالات و ابهامات مربوط به تسهیلات ارزی بانکی و بررسی آخرین بخشنامه‌های مربوط به این موضوع، روز چهارشنبه هفته جاری نشستی با حضور محمدمهدی رئیس‌زاده مشاور بانکی اتاق تهران برگزار می‌کند.

به گزارش سایت خبری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن تهران، محمدمهدی رئیس‌زاده که از ابتدای بحث تعویق بدهی‌ ارزی فعالان بخش خصوصی به دلیل افزایش یکباره قیمت ارز، پیگیر این مساله بوده و به عنوان نماینده بخش خصوصی نشست‌ها و جلسات مختلفی با مدیران عامل بانک‌های مختلف داشته است، در مورد آخرین تصمیمات در این حوزه برای اعضای اتاق تهران و فعالان اقتصادی توضیحاتی ارائه خواهد کرد.
به همین منظور مشاور بانکی اتاق تهران از تمامی اعضای اتاق تهران که جزو تسهیلات‌گیرندگان ارزی مشمول جزء د بند 6 قانون بودجه سال 88 هستند، دعوت کرده تا در صورت علاقمندی در این جلسه شرکت کنند. نشست بررسی وضعیت کنونی دریافت‌کنندگان تسهیلات ارزی بانکی روز چهارشنبه جاری مورخ 23 اردیبهشت رأس ساعت 11 در سالن کنفرانس ساختمان شماره 2 اتاق تهران واقع در خیابان وزرا خیابان بیست‌ویکم، پلاک 10، طبقه ششم برگزار می‌شود.

فعالان بخش خصوصی و اعضای اتاق تهران می‌توانند در مورد نحوه تسویه‌حساب تسهیلات ارزی خود با بانک‌های عامل، محاسبه بدهی و دیرکرد این تسهیلات و هم‌چنین آگاهی از دستورالعمل‌های جدید بانک مرکزی در این مورد، از مشاوره محمدمهدی رئیس‌زاده برخوردار شوند.
(سه شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴) ۰۹:۲۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها