دوشنبه / ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۲۰:۴۱
سرویس : فراورده های روغنی
کد خبر : ۵۷۵۰۱
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس فراورده های روغنی
گفتگو با مدیر عامل پرتو دانه خزر:

تولید کالای مرغوب اولویت روغن ویتا

به گزارش فودنا شرکت پرتو دانه خزر از سال 1375 فعالیت خود را در شهرک صنعتی بهشهر آغاز کرد و در فعالیت بیش از یک دهه خود، فرصت اشتغال مستقیم 370 نفر و فرصت اشتغال غیر مستقیم هزار نفر را در مازندران به وجود آورد.

مدیر عامل شرکت پرتو دانه خزر در گفتگو با فودنا اظهار داشت: پرتو دانه خزر، تولید کننده روغن ویتا است که شاید هر مازندرانی یکبار آن را در قفسه مغازه های شهر خود دیده باشد.

غلامرضا قاسمی مدیر عامل شرکت پرتو دانه خزر در گفتگو با خبرنگار فودنا گفت: شرکت پرتو دانه خزر در طول مدت فعالیت 13 ساله در مازندران توانست خارج از مازندران گام بردارد و با پخش سراسری در بازار کشور سهم در خور توجهی داشته باشد.

مدیرعامل شرکت پرتو دانه خزر بیان داشت: روغن ویتا علاوه بر نشان استاندارد توانست گواهی استاندارهای جهانی ایزو 1902 و ایزو 9001 (سیستم مدیریت کیفیت) را کسب کند.

قاسمی تصریح کرد: نتیجه تلاش همکارانم در مجموعه پرتو دانه خزر و احترام به رعایت حقوق مصرف کنندگان موجب شد تا از سال 91  به صورت متوالی در سه سال، توسط انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان بعنوان واحد تولیدی حامی حقوق مصرف کنندگان در مازندران انتخاب شویم.

مدیر عامل شرکت پرتود دانه خزر مزیت های محصول تولیدی خود را در استاندارد، بهینه سازی نگهداری و کیفیت دانست و در مورد این مهم اظهار داشت: اصرار بر حفظ کیفیت و تولید کالای مرغوب در راستای مشتری مداری و رعایت حقوق مصرف کنندگان، اولویت مجموعه کاری پرتو دانه خزر از ابتدای فعالیتش بوده است تا با تولید بهترین محصول رضایت مصرف کننده را برای خود حفظ کند.

وی خاطر نشان شد: مهم ترین درخواست مصرف کننده از محصول مصرفی، کیفیت و مرغوبیت آن است و زمانیکه کیفیت مناسب را مشاهده کند دیگر افزایش و کاهش قیمت ها برای او مهم نخواهد بود چون میداند برای کالایی هزینه می کند که ارزش خرج کردن را دارد و این  مهم را بارها با افزایش کیفیت در میزان فروش خود مشاهده کرده ایم و به ما اثبات شده است.

وجود شبه تولید کنندگان روغنی علت عدم اعتماد مردمی

قاسمی در مورد چرایی عدم اطمینان مردم به تولید داخل اظهار داشت: به دلیل فعالیت شبه تولیدکنندگان عدم توجه مردم به محصولات تولید داخل به وجود آمده است و اذهان عمومی را به سمتی برده است که تولیدکننده داخلی کالای مرغوب تولید نمی کند. 

نایب رئیس انجمن صنایع همگن غذایی و دارویی مازندران تصریح کرد : مردم باید بدانند تولیدکنندگان داخلی به دنبال ارائه محصول با کیفیت در راستای کسب بازار هستند لذا هرگز با روانه ساختن محصول بی کیفیت به بازار اعتبار خودئ را خدشه دار نمی کنند.

درب کارخانه همواره به روی ناظران باز است

قاسمی در مورد نظارت بهداستی از خط تولید روغن ویتا گفت: درب کارخانه روغن ویتا به روی ناظران بهداشتی همیشه و در طول شبانه روز باز خواهد بود ما به انچه برای مردم تولید میکنیم اطمینان و باور قلبی داریم و رضایت انها برای ما در اولویت تمام فعالیت های تولید است و تا به الان مشکلی از این بابت نداشته و تونسته ایم محصولی کاملا بهداشتی را روانه بازار کشور و استان کنیم.

گفتگو:حسین زحمتکش - فودنا، شبکه خبری صنایع غذایی ایران

(دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴) ۲۰:۴۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها