چهارشنبه / ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۱۰:۰۸
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۵۷۳۲۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های لبنی
دکتر اسلامیان؛ مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری

پگاه یکی از برندهای معتبر است که مورد اعتماد مردم در سراسر کشور قرار دارد

همزمان با سفر دکتر اسلامیان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور به شهر خرم آباد و تجلیل از کارگران و واحدهای نمونه تولیدی، از شرکت شیر پاستوریزه پگاه لرستان بازدید نمود.


دکتر اسلامیان  در جلسه ای با حضور مهندس رومی مدیر عامل صنایع شیر ایران ،مدیر عامل شرکت پگاه لرستان و کلیه مدیران و کارشناسان در محل سالن جلسات این شرکت برگزار شد ضمن تقدیر از تلاش مدیرعامل و کارکنان این شرکت اظهار داشت: با تلاش کارکنان این شرکت شاهد تحولات خوبی در این شرکت هستیم. وی گفت: پگاه یکی از برندهای معتبر کشور است که امروز مورد اعتماد مردم در سراسر کشور قرار دارد. شرکت پگاه لرستان در کنار تلاش های جهادی مدیر عامل خردمند و کارکنان دلسوز و متعهد توانسته است جزو شرکتهای موفق باشدبه طوری که آراستگی، رعایت بهداشت و فضای سبز شرکت پگاه لرستان قابل تقدیر است.
مدیر عامل صندوق بازنشستگی از انتخاب مهندس رومی به عنوان مدیر عامل شرکت صنایع شیر ایران ابراز خرسندی نموده و اظهار داشت امیدوارم با حضور ایشان که از فعالان عرصه صنعت غذایی کشور هستند شاهد تحولات خوبی در صنایع شیر ایران باشیم.

مهندس رومی با اشاره به میزان سرمایه‌گذاری انجام شده در گاوداری 2 هزار راسی در شهرستان الیگودرز اظهار کرد: با مساعدتهای استاندار قرار است برای ساخت این پروژه 30 میلیارد تومان تسهیلات از صندوق توسعه ملی دریافت کنیم.
وی با اشاره به اینکه خط تولید شیر خشک در کارخانه پگاه لرستان راه اندازی می شود، افزود :با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته خط تولید شیر خشک در این کارخانه تا دهه فجر امسال راه اندازی خواهدشد.

 یاراحمدی مدیر عامل شرکت پگاه لرستان ضمن خیر مقدم به مهمانان حاضر در جلسه، گزارش کلی از روند کار در شرکت پگاه لرستان ارائه و اظهار داشت در سال گذشته با اتخاذ راهکارها و استراتژی های مشخص توانسته ایم یکی از شرکتهای خوب صنایع شیر ایران شویم.  

گفتنی است دکتر اسلامیان از کلیه خطوط تولید، انبارها، ساختمانهای فنی، ساختمان بازارگستر، پروژه در حال ساخت کارخانه شیر خشک شرکت پگاه لرستان بازدید نمود ومحصولات جدید شرکت از قبیل دسر زعفرانی، معجون شکلاتی، کفیر، ماست یونانی، دوغ لیوانی و ماست سرشیردار توسط کارشناسان واحد تحقیق و توسعه و تولید ارائه و سمپل شد.

 

 

(چهارشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴) ۱۰:۰۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها