یکشنبه / ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۱۲:۴۳
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۵۷۲۰۸
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس سرویس عمومی

تفاهم نامه ی خانه تعاونگران با انجمن علمی تعاون

تفاهم ‏نامه همکاری مشترک میان خانه تعاونگران و انجمن علمی تعاون با هدف توسعه همکاری‌‏های علمی و پژوهشی و بهره‌مندی از امکانات و توانمندی‌ های یکدیگر منعقد شد.

این تفاهمنامه در راستای ایجاد هم افزایی ظرفیت ها ،توانمندی ها و امکانات هر یک از تشکل های فوق برای توسعه علمی بخش تعاونی منعقد شده است.
بموجب این تفاهم نامه طرح ها و پروژه های تحقیقاتی و مطالعاتی ، کارگاه ها و دوره های آموزشی مورد نیاز مدیران ، بازرسان و کارکنان شرکت ها، اتحادیه ها و اتاق های تعاون،  تالیف و ترجمه کتب و مقالات مرتبط با بخش تعاونی به صورت مشترک اجرا می شود.
همکاری در ارزیابی و داوری کتب ، مقالات ، پایان نامه ها و  جوائز مرتبط با  تعالی مدیریت ، بهره وری، استاندارد سازی و سرآمدی برای تشکل های تعاونی و  ترویج و گسترش فرهنگ تعاون و همچنین ارائه مشاوره به تعاونی ها از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.
با توجه به ظرفیت انجمن ها و سازمان های مردم نهاد ، انعقاد این تفاهمنامه می تواند به پیشبرد اهداف علمی بخش تعاونی کمک کند.این تفاهم‌نامه که به امضای دبیرکل خانه تعاونگران و  رئیس انجمن علمی تعاون رسیده است، به مدت سه سال اعتبار دارد.

خانه تعاونگران با هدف جلب مشارکت سایر سازمان ها در توسعه و گسترش فعالیت تعاونی ها، با بیمه معلم، پست بانک، انجمن بهره وری، مجمع استاندارد و کیفیت اسلامی و مجمع نمایندگان کارگران تفاهم نامه همکاری مشترک منعقد کرده است.

تسنیم

(یکشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴) ۱۲:۴۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها