سه شنبه / ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۱۳:۱۹
سرویس : شیرینی و شکلات
کد خبر : ۵۷۱۷۳
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس شیرینی و شکلات
در حاشیه همایش تدکس

آغاز سفر خیال انگیز طعم ها از آسمان کیش

مدیر عامل گروه شرکت های سازیبا در حاشیه همایش تدکس کیش و آغاز کمپین سفر طعم ها در این جزیره اظهار داشت: هدف این کمپین ایجاد بستر مناسب برای گفت و گو راجع به طعم ها و پیشنهاد طعم های جدید به مشتریان ایرانی است.

به گزارش فودنا، بها سادات طهرانی مدیرعامل گروه شرکت های سازیبا در حاشیه رویداد «تدکس کیش» و راه اندازی کمپین سفر طعم ها در این جزیره، این شرکت را یک تولیدکننده طعم معرفی کرد و اظهار داشت: به دنبال آن هستیم که برخلاف جریان همیشگی، این بار طعم های ایرانی و شرقی را به غرب ببریم نه اینکه از غرب وارد کنیم.
سادات طهرانی در تشریح کمپین سفر طعم ها اظهار داشت: کمپین دو هدف را دنبال می‌کند، اول ایجاد بستر مناسب برای گفت و گو راجع به طعم ها و دوم پیشنهاد طعم های جدید به مشتریان ایرانی است.
وی منبع الهام اکثر طعم ها را ایران و خاورمیانه اعلام و تشریح کرد: این طعم ها بر روی چیپس، پفک، پاپ کورن و ترافل های شکلات پیاده شده است.
مدیر عامل سازیبا بر تولید این محصولات در داخل کشور و توسط متخصصین این شرکت تاکید کرد و ادامه داد: در خانواده چیپس و پفک هشت طعم و در خانواده شکلات 12 طعم تولید کرده ایم.
وی در پایان به اسپانسری شرکت سازیبا از رویداد تدکس کیش اشاره کرد و افزود: رویداد تدکس یک فضای جوان و خلاقانه است و به دنبال ایجاد تغییر در اجتماع است و این دقیقا هدفی است که شرکت سازیبا در صنعت آن را دنبال میکند. 
(سه شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۴) ۱۳:۱۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها