دوشنبه / ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۱۱:۰۲
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۵۷۱۳۰
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

حمایت از سرمایه گذاران در حوزه غذای سالم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در همایش ایمنی و سلامت غذاگفت: از سرمایه گذاری در حوزه غذای سالم حمایت می کنیم.

دکتر موسوی بهار با اشاره به نامگذاری شعار امسال سلامت، از سوی سازمان بهداشت جهانی با نام ایمنی غذا از مزرعه تا سفره افزود: ماهم از این شعار استقبال کردیم و بزرگداشتهایی نیز به همین منظور برگزار شد تا با فراهم آوردن منابع غذایی سالم جامعه ی با نشاط را بوجود آوریم.
 وی با اشاره به اینکه منابع غذایی ناسالم تهدید جدی برای مردم به ویژه کودکان و زنان است اظهار کرد: فعالان عرصه‌ی غذا، دارو و همه ی متولیان سلامت بایدبا توجه به نیازهای بشری کمک کنیم تا نسل آینده با روح و روانی سالم زندگی سالمی را برای خود رقم بزنند.
موسوی بهار به منابع بیماری های انسانی اشاره کردو افزود: منابعی که غیر قابل تغییر هستند مانند سن، رنگ، جنس که مربوط به ژنتیک انسان می شود ولی بخش زیادی از منابع که وارد بدن می شود قابل دستکاری و تغییر بوده که منابع غذایی ازجمله آنها هستند و کوچکترین مشکل در این منابع، بدن دچار واکنشهای شدید می شود.  
رئیس دانشگاه با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به استانداردهای لازم در محصولات غذایی گفت: از سرمایه گذارانی هم که در این حوزه سرمایه گذاری کنند و الویت آنها کیفیت  و سلامت باشد حمایت خواهیم کرد.
 وی افزود: برای تامین سلامت و امنیت غذایی از کسانی که در برابر سلامت انسانها بخواهند مشکل بوجود آورند برخورد جدی خواهد شد.

 

 ایفدونا 

(دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴) ۱۱:۰۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها