دوشنبه / ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۰۹:۳۳
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۵۷۱۰۹
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس فرآورده های لبنی
مدیر عامل شرکت شیر پگاه گیلان خبر داد

شیر استریل غنی‌شده پگاه گیلان حائز کسب سیب سلامت 84 شد

مدیر عامل شرکت شیر پگاه گیلان گفت: پنجم اردیبهشت‌ماه جاری نشان «سیب سلامت» به دلیل تولید شیر استریل غنی‌شده به شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان اهدا می‌شود.

حشمت‌الله بهرامی به مناسبت هفته سلامت درباره نظارت بر تولید و کیفیت شیر پگاه اظهار کرد: شرکت صنایع شیر ایران در سال 1333 با هدف بهبود بهداشت و تغذیه مردم و توسعه صنعت دامپروری ایجاد شد و توسعه یافت.

وی فعالیت شیر پگاه را از سال 67 عنوان کرد و گفت: این کارخانه سالانه بالغ بر یک‌میلیون تن شیر را فرآوری می‌کند که هدف مهم آن تامین مدارس بود.

مدیر عامل شرکت شیر پگاه گیلان با بیان اینکه 54 تنوع محصولات در این شرکت تولید می‌شود، تصریح کرد: تنها شرکتی هستیم که گواهینامه سیستم ایمنی مواد غذایی را دریافت کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه صنایع شیر دارای استاندارد داخلی بوده و مورد ممیزی قرار می‌گیرد، افزود: کنترل‌های هلدینگ از محصولات پگاه بدون اطلاع ما انجام شده و نمونه‌برداری و امتیازبندی می‌شود.

بهرامی از تولید شیر و ماست غنی‌شده با ویتامین D3 خبر داد و گفت: این تولید گامی برای جبران کمبود ویتامین در جامعه امروز است ضمن اینکه استاندارد داخلی شرکت صنایع شیر ایران سخت‌گیرانه‌تر از استاندارد ملی عمل می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته سیب سلامت را از وزیر بهداشت دریافت کردیم، تصریح کرد: امسال دو کاندیدای سیب سلامت برای محصولات شیر و خط تولید پنیر 400 گرمی را اضافه کرده‌ایم و پنجم اردیبهشت ماه جاری نشان «سیب سلامت» به دلیل تولید شیر استریل غنی‌شده به شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان اهدا می‌شود.

این مسئول تولید و بسته‌بندی کره در شرکت پگاه را از دیگر اقدام‌های مهم عنوان کرد و یادآور شد: اکنون به تولید این محصول رسیده‌ایم.

وی با بیان اینکه روزانه 125 تن شیر از نقاط مختلف گیلان و دیگر استان‌ها برای فرآوری وارد کارخانه مذکور می‌شود، خاطرنشان کرد: شرکت شیر پاستوریزه پگاه گیلان بر مبنای سیستم مدیریت کیفیت و ایمنی غذا پیش می‌رود.

بهرامی کسب امتیاز 128 از یک‌هزار توسط معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گیلان را از دیگر موفقیت‌های شرکت شیر پاستوریزه پگاه ذکر کرد.

فارس

(دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴) ۰۹:۳۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها