دوشنبه / ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۰۹:۲۴
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۵۷۱۰۶
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

نخستین همایش بین المللی و نهمین همایش ملی بیوتکنولوژی ایران برگزار می شود

نخستین همایش بین المللی و نهمین همایش ملی بیوتکنولوژی سوم تا پنجم خرداد ماه سالجاری در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

سیروس زینعلی دبیر علمی همایش بین المللی بیوتکنولوژی در نشست خبری به منظور ارایه گزارش عملکرد فعالیت های پژوهشکده بیوتکنولوژی که در سالن نعمتی جم وزارت جهادکشاورزی برگزار شده بود، هدف از تشکیل این همایش را ایجاد فضای تعامل و هم اندیشی علمی بین محققان و اندیشمندان بیوتکنولوژی عنوان کرد.

وی اظهار داشت: بیوتکنولوژی پزشکی، بیوتکنولوژی گیاهی (شامل کشت بافت گیاهی، میکروبیولوژی درکشاورزی، ژنومیکس گیاهی)، بیوتکنولوژی دارویی و صنایع غذایی، بیوتکنولوژی ریزسازوارده ها، جانوری، صنعت و معدن ، محیط زیست، بیوانفورماتیک و زیست سامانه ای را از محورهای این همایش است.

وی ادامه داد: برگزاری هم اندیشی، نشست های تخصصی، کارگاه های آموزشی و تبادل نظر و برگزاری سخنرانی های علمی توسط استادان، دانشمندان و سیاست گذاران حوزه زیست فناوری، از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای این همایش است.

زینعلی افزود: برای برگزاری این همایش تاکنون 1200 مقاله علمی و تخصصی ارایه شده است.

به گفته مدیر علمی این همایش، در این همایش بین المللی از محققان بزرگ جهان در عرصه بیوتکنولوژی از جمله دکتر مارک ون مونتاگو و برخی از محققان کشورهای عضو اکو دعوت شده است.

وی ادامه داد: در این همایش سه روزه محققان داخلی و محققانی از کشورهای ژاپن، اسپانیا، هندوستان، پاکستان، عراق، مغولستان حضور خواهند داشت.

 

ایرنا

(دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴) ۰۹:۲۴

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها