یکشنبه / ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۱۳:۵۲
سرویس : فرآورده های لبنی
کد خبر : ۵۷۱۰۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های لبنی

اهداء نشان سیب سلامت به شرکتهای گروه صنایع شیر ایران

همزمان با هفته سلامت نشان سیب سلامت به شرکتهای پگاه خراسان ، پگاه آذربایجان غربی، پگاه آذربایجان شرقی و پگاه گیلان توسط وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس سازمان غذا و داروی کشور اهداء گردید.

در این مراسم که با حضور وزیر بهداشت، رئیس سازمان غذا و دارو ، مسئولین ارشد کشوری و نیز مدیران صنایع غذایی کشور برگزار گردید، به تولید کنندگان محصولات غذایی و آشامیدنی نشان ایمنی و سلامت اهدا شد.
گفتنی است  نشان ایمنی و سلامت در راستای اهداف وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به منظور تشویق تولید کنندگان برای تولید محصولات سالم تر غذایی و آشامیدنی و همچنین ایجاد رقابت سالم بین تولید کنندگان این محصولات، طراحی و تدوین شده است .
این نشان به فرآورده های غذایی و آشامیدنی ایمن و سالم که الگوی سلامت و ایمنی را منطبق با آیین نامه مربوطه رعایت نموده اند اعطاء می شود .
نشان سیب سلامت به شرکتهای پگاه آذربایجان شرقی برای تولید محصولات غنی شده ، پگاه گیلان برای تولید محصولات شیر پاستوریزه نیم چرب غنی شده و شیر استریلیزه نیم چرب غنی شده ،  پگاه خراسان برای تولید نوشیدنی کفیر و ماست پروبیوتیک کم چرب  و پگاه آذربایجان غربی برای تولید محصولات شیر استریل و پاستوریزه نیم چرب غنی شده اهداء گردید.

همچنین در این مراسم به شرکتهای پگاه گلستان ، پگاه اصفهان، پگاه آذربایجان غربی  به دلیل اجرای داوطلبانه نشانه گذاریهای جدید سازمان غذا و دارو (برچسب نشانگرهای تغذیه ای)  لوح تقدیر و سپاس اهداء شد.

 

 

(یکشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴) ۱۳:۵۲

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها