یکشنبه / ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۱۳:۱۹
سرویس : سرویس عمومی
کد خبر : ۵۷۰۸۶
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس سرویس عمومی

۲ نشست ویژه برای تسهیل تجارت محصولات دامی و لبنی بین ایران و روسیه

رئیس اتاق بازرگانی ایران و روسیه از برگزاری دو نشست ویژه برای رفع مشکلات تجاری ایران و روسیه خبر داد و گفت: صادرات محصولات دامی و لبنی به بازار روسیه هنوز با مشکلاتی مواجه است.

اسدالله عسگراولادی  با اشاره به اینکه در اردیبهشت ماه سال جاری دو نشست مهم به‌منظور رفع مشکلات تجاری ایران و روسیه برگزار خواهد شد، اظهار داشت: چهارشنبه این هفته اجلاس اتاق‌های بازرگانی کشورهای حاشیه دریای خزر با حضور روسیه، قزاقستان، ترکمنستان و جمهوری آذربایجان و کشورهای حاشیه دریای خزر برگزار خواهد شد.
 وی با بیان اینکه قرار است در این اجلاس مشکلات تجارت میان کشورهای حاشیه دریای خزر مورد بررسی قرار گیرد، افزود: علاوه بر این در 14 اردیبهشت ماه نیز نشست ویژه‌ای میان ایران و فعالان اقتصادی کشور روسیه به‌منظور گسترش همکاری‌ها برگزار می‌شود.
رئیس اتاق بازرگانی ایران و روسیه در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون صادرات محصولات دریایی ایران به روسیه آغاز شده است، گفت: در صادرات محصولات دامی و لبنی به بازار روسیه هنوز مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم با برگزاری این نشست‌ها ابهامات برطرف شود.

عسگراولادی در خصوص وضعیت انعقاد قرارداد دوجانبه پولی میان روسیه و ایران نیز افزود: انعقاد پیمان دوجانبه پولی کار آسانی نیست و هنوز بانک‌های مرکزی دو کشور در انعقاد آن با مشکلاتی روبه‌رو هستند.

 

تسنیم

(یکشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴) ۱۳:۱۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها