یکشنبه / ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۰۹:۲۹
سرویس : ماشین آلات صنایع غذایی
کد خبر : ۵۷۰۷۸
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس ماشین آلات صنایع غذایی
محصولات لوازم خانگی گاستروبک

یار و یاور همیشگی شما در آشپزخانه

انتخاب یک دستگاه مناسب یکی از مهم ترین عواملی است که می تواند مصرف آب میوه و سبزیجات را در یک خانواده نهادینه کند ، دستگاهی که علاوه بر کاربری ساده، دوام و ماندگاری بالا نیز داشته باشد و از همه مهمتر، سالم ترین و خوش طعم ترین نوشیدنی را برای ما به ارمغان بیاورد.

برند آلمانی لوازم خانگی بسیار حرفه ای تاریخچه ای قریب به 65 سال دارد. گاستروبک قبل از جنگ جهانی دوم با تولید لوازم طبخ صنعتی، ارتش و بعدها هتلها و بیمارستانهای آلمان را مشتری خود کرد.
جالب است بدانید که در واژۀ گاستروبک، گاست gast از ریشه کلمه guest به معنای میهمان و بک back از ریشه کلمه Kochen به معنای پخت وپز برای میهمان گرفته شده است.
دیترفوپز (Dieter Foppes ) بنیانگذار گاستروبک 43 سال پیش با یک محصول (تستر) شروع به تولید لوازم حرفه ای آشپزخانه خانگی کرد و امروزه این برند در آلمان، اتریش و چندین کشور دیگر اروپایی به دلیل شهرت در کیفیت بالا یکی از پرطرفدارترین برندها شده است.
طولانی بودن زمان وارانتی قطعات یدکی گاستروبک طبق وارانتی شرکت در اروپا یعنی امکان جایگزینی تا 15 سال نیز گویای درجه اطمینان تولید کننده ازکالای تولیدی خود است؛ زیرا متوسط این زمان در برندهای تولید کنندۀ مشابه، تنها 5 سال در نظر گرفته می شود.
قطعات اصلی و حساس محصولات گاستروبک مثل موتور دستگاه ها، در کشورهای آلمان و ایتالیا و قطعات جانبی مانند در و دستگیره و روکش های محافظ و یا نگه دارنده در چین و زیر نظر گاستروبک تولید می شوند. سپس کالای نهایی در کشور کره جنوبی مونتاژ و در نهایت به آلمان ارسال می شود. کالاها در آلمان تحت بازرسی اداره استاندارد و کنترل کیفی وسایل برقی و پس از تاییدهای بسیار سختگیرانه مجوز ورود به بازار راه پیدا می کنند. محصولات گاستروبک مانند تمامی دیگر محصولات تولید آلمان در مجموعه مستقل و دانشگاهی کنترل کیفی به نام تست test مورد آزمایشات بسیار پیشرفته ای قرار می گیرند. تست وابسته به یکی از معروف ترین دانشگاه های فنی اروپا به نام PH (پ هاش) در شهرآخن است.
این برند آلمانی نیز مانند دیگر محصولات صنعتی این کشور، یادآور سه عبارت کیفیت، فناوری و نوآوری است. برندهای آلمانی در سراسر دنیا با کیفیت و کاربری بالا شناخته شده اند. مزیت رقابتی صنعت آلمان در مقایسه با رقبای خود، به کارگیری تامین کنندگان قابل اعتماد و با کیفیت بومی و خارجی در زنجیرۀ تولید کالا و یا ارائه سرویس است. قدرت بین المللی و رقابتی اقتصاد این کشور به طور تصادفی و ناگهانی اتفاق نیفتاده است بلکه حاصل نوآوری در صنعت به کارگیری تکنولوژی های روز و برتر و مهم تر از همه سرمایه گذاری کلان در بخش تحقیق و توسعه به شمار می آید.

Gastrobak - آبمیوه - گاستروبک 5

Gastrobak - آبمیوه - گاستروبک 9

ایست! اینجا ایستگاه سلامتی ست
تحقیقات آماری اخیر نشان می‌دهد که مصرف سرانه آبمیوه در ایران، حدود ۶ لیتر و نسبت به این سرانه در کشورهای صنعتی بسیار پایین است.
آبمیوه‌ها و سبزی‌ها علاوه بر تأمین بسیاری از ویتامین‌ها و مینرالهای مورد نیاز بدن، حاوی فیتوکمیکال‌ها، آنتی‌اکسیدان‌ها و البته میزان مناسبی آب هستند. فیبر و پالپ موجود در آب میوه، علاوه بر تنظیم دستگاه گوارش، از ابتلا به بیماری های قلب و عروق هم پیشگیری می کند. هرچه زمان بیشتری از گرفتن آب میوه و سبزی تا مصرف آن بگذرد، مواد مغذی آن بیشترکاهش می یابد و بهتر است آب میوه و سبزی هر چه تازه تر و با فیبر و پالپ بیشتر و عاری از مواد نگهدارنده و افزودنی مصرف شود.
 آب میوه های صنعتی موجود در بازار این نیاز را برطرف نمیکند اما در حقیقت تهیۀ آب میوه و سبزیجات به صورت دستی یا با استفاده از دستگاه های آب میوه گیری در خانه چیز دیگریست و نه تنها سلامت و تازه بودن آن را تضمین می کند، بلکه با انتخاب نوع میوه و تعیین میزان غلظت و پالپ دلخواه، سلیقۀ هر فردی را تامین خواهد کرد.
انتخاب یک دستگاه مناسب یکی دیگر از عواملی است که می تواند مصرف آب میوه و سبزیجات را در یک خانواده نهادینه کند. دستگاهی که علاوه بر کاربری ساده، دوام و ماندگاری بالا نیز داشته باشد و از همه مهمتر، سالم ترین و خوش طعم ترین نوشیدنی را برای ما به ارمغان بیاورد.
آبمیوه گیری های گاستروبک به دلیل باقی گذاشتن پالپ و حداقل کردن پسماند میوه، یکی از بهترین انتخاب ها در این زمینه به شمار می آیند. و یکی از مزیت های رقابتی آبمیوه گیری گاستروبک است. آب میوههای حاوی گوشت میوه (پالپ) حاوی مواد مغذی بیشتر و در نتیجه در پیشگیری از سرطان و بیماری های قلبی-عروقی کارآمدترند. دانشمندان با تحقیق بر میزان پلیفنول ها در نمونه های مختلف آب سیب دریافتهاند که مادۀ مغذی انواع تیرۀ آب سیب که مقدار زیادی پالپ میوه دارد، چهار برابر بیشتر از دیگر انواع آن است.

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد برند گاستروبک، داشتن دستگاهی مخصوص گرفتن آب سبزیجات است. کافیست صبح ها قبل از بیرون رفتن از منزل، با استفاده از این دستگاه، نوشیدنی خوشمزه ای بسازید که سلامت روزتان تضمین شود! معدۀ خالی آمادگی بیشتر جذب سرب و برخی دیگر از آلاینده های موجود در هوا را دارد. با نوشیدن یک لیوان آب سبزیجات، علاوه بر پیشگیری از این اتفاق، قند کافی برای شروع یک روز پرانرژی را به بدن خود هدیه خواهید داد. با استفاده از این وسیله مطمئن باشید که نوشیدن آب سبزیجات به زودی و تا پایان عمر به رژیم غذایی معمول شما تبدیل خواهد شد و گاستروبک به این سادگی ها شما را تنها نخواهد گذاشت!

Gastrobak - آبمیوه - گاستروبک 2

Gastrobak - آبمیوه - گاستروبک 10


(یکشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴) ۰۹:۲۹

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها