پنج شنبه / ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ / ۱۷:۵۶
سرویس : خشکبار، حبوبات و تنقلات
کد خبر : ۵۷۰۱۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس خشکبار، حبوبات و تنقلات

بازدید حجتی از پایانه کاملا مکانیزه فرآوری پسته

وزیر جهاد کشاورزی و هیئت همراه در نخستین روز از سفر به استان کرمان از پایانه مکانیزه فرآوری و بسته بندی پسته در کرمان بازدید کردند.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، محمود حجتی روز پنجشنبه به همراه معاونان امور باغبانی ، بهبود تولیدات دامی ، آب خاک و صنایع کشاورزی و مدیرکل امور استان های این وزارت وارد کرمان شد و مورد استقبال استاندار و مسوولان این استان قرار گرفت.
وی با حضور در ترمینال فرآوری و بسته بندی پسته در کرمان از نزدیک فعالیت این مجموعه را مورد بررسی قرار داد.
عملیات اجرایی پایانه مکانیزه فرآوری و بسته بندی پسته با تسهیلات 200 میلیارد ریال و با تولید 21000 تن در سال ، در ابتدای سال 91 آغاز و در سال 93 به بهره برداری رسیده است.
در این واحد صنعتی که زمینه اشتغالزایی برای 200 نفر را بوجود آورده است کلیه عملیات  سورت و بسته بندی کاملا مکانیزه انجام گرفته و بسته بندی ها در قالب پسته و مغز پسته به صورت  بسته های 50 و یک تنی انجام می گیرد.
در این بازدید، شماری از نمایندگان مردم استان کرمان در مجلس شورای اسلامی و مسوولان استانی نیز وزیر جهاد کشاورزی را همراهی کردند.
وزیر جهاد کشاورزی در ادامه این سفر دو روزه از طرح های مختلف کشاورزی در شهرستان های سیرجان، شهربابک، رفسنجان، بردسیر و کرمان بازدید می کند.
همچنین قرار است فردا جمعه نشستی با حضور محمود حجتی و مسوولان استان، نماینده تشکل ها و صنوف و اتحادیه های مرتبط با بخش کشاورزی در کرمان برگزار شود.
(پنج شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴) ۱۷:۵۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها