دوشنبه / ۳۱ فروردین ۱۳۹۴ / ۱۰:۰۱
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۵۶۸۸۲
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

سفره غذاهای سالم و محلی در رشت پهن می شود

همزمان با هفته سلامت، مسابقه سفره سلامت و غذاهای محلی در رشت پهن می شود.

سرپرست سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت  با اعلام این خبر بیان کرد: همزمان با هفته سلامت، مسابقه سفره غذاهای سالم ایرانی و گیلانی در رشت برگزار می شود.

 وی افزود: با هدف معرفی و شناسایی غذاهای ایرانی و گیلانی که خوردن آن ها سلامت شهروندان را تضمین می کند، سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری رشت مسابقه سفره سلامت غذاهای محلی را در عصر ۷ اردیبهشت در پارک قدس این شهر جنب عمارت کلاه فرنگی برگزار می کند.

به گفته قانع همه شهروندان می توانند در این مسابقه شرکت کنند و با دستپخت خود سایر شهروندان را با غذاهای سالم ایرانی و گیلانی بیش از پیش آشنا کنند.

سرپرست سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری با اشاره به تنوع غذاهای گیلانی گفت: شعار امسال هفته سلامت «ایمنی غذا، از مزرعه تا سفره» است و غذاهای گیلانی بهترین غذاها هستند که مصداق این شعار بوده و از سلامت کافی برای تغذیه همه گروه های سنی برخوردارند و در عین حال اکثرا از محصولات تولید شده بومی در حوزه کشاورزی تهیه می شوند.

قانع ادامه داد: برگزیدگان مسابقه غذاهای سالم و محلی با نظر کارشناس آشپزی سهیلا نجاتی تعیین می شوند و از ۱۰ نفر از آشپزها نیز به عنوان
نفرات برگزیده تقدیر به عمل می آید.

وی با دعوت از همه شهروندان جهت حضور در این برنامه تاکید کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند با ثبت نام، دستپخت های خود را در روز مسابقه برای سایر شهروندان ارائه کنند.

شایان ذکر است یکم تا هفتم اردیبهشت ماه به نام هفته سلامت نامگذاری شده است که به همین مناسبت برنامه های مختلفی در سطح کشور برگزار می شود.

 

مهر

(دوشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۴) ۱۰:۰۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها