یکشنبه / ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ / ۰۸:۴۵
سرویس : آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم
کد خبر : ۵۶۸۴۱
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس آشامیدنی ها و نوشیدنی های گرم

تبلیغات چای خارجی در رسانه ملی و ورزشگاه‌های ایران

مدیر اجرایی سندیکای کارخانجات چای شمال گفت: رقابت نابرابری در تبلیغات چای خارجی با سرمایه‌های هنگفت صاحبان کارخانه‌های آن با چای ایرانی ایجاد شده که ضرورت دارد دولت از چایکاران ایرانی حمایت کند.

صادق حسنی اظهار کرد: در حال حاضر صاحبان کارخانه‌های تولیدکننده چای خارجی با تمام قدرت و سرمایه‌های هنگفت خود به بازار چای وارد شده و صدا و سیما، معابر و مکان‌های عمومی مانند استادیوم‌ها را از آن خود کرده‌اند و این در حالی است که تولیدکنندگان چای ایرانی با دست خالی تولید می‌کنند و سهم محدود و مشخصی در بازار ایران دارند.

وی افزود: طی سال‌های اخیر ذائقه‌ی ایرانی ها به سمت چای خارجی تغییر کرده و علیرغم اینکه برخی چای‌های خارجی بی‌کیفیت در بازار عرضه می‌شوند، چای خارجی هندی و سریلانکایی از کیفیت بالایی برخوردارند.

مدیر اجرایی سندیکای کارخانجات چای شمال ادامه داد: در چنین وضعیتی دولت می‌تواند در راستای حمایت از چایکاران، به تولیدکنندگان یارانه تبلیغاتی بدهد تا چای ایرانی هم در این عرصه بتواند با چای خارجی رقابت کند.

حسنی گفت: باید برای توسعه بازار چای ایرانی در برابر چای خارجی و بازگرداندن ذائقه‌ی ایرانیان فرهنگ سازی کرد و دولت هم باید چای ایرانی و مزایای آن را به مردم معرفی کند.

 

 

ایسنا

(یکشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۴) ۰۸:۴۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها