شنبه / ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ / ۱۰:۰۸
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۵۶۸۱۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

ماهی ارزان شد/ مرغ در میادین عمده فروشی؛ ۵۸۰۰ تومان

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از افزایش قیمت مرغ در بازار نسبت به هفته قبل خبر داد و گفت: قیمت انواع ماهی نسبت به شب عید بین ۱۰ تا ۳۰ درصد بسته به نوع آن کاهش یافته است.

مهدی یوسف‌خانی در گفتگو با مهر از افزایش قیمت مرغ در بازار نسبت به هفته گذشته خبر داد و افزود: امروز شنبه قیمت هرکیلوگرم مرغ در مراکز خرده فروشی ۶۳۰۰ تومان، در مراکز عمده فروشی ۵۸۰۰ تومان و در میدان بهمن ۵۶۰۰ تومان است.

وی با بیان اینکه کاهش تقاضا سبب افت بی‌رویه قیمت این کالا طی هفته‌های اخیر شده بود، اضافه کرد: هرچه به پایان ماه فروردین نزدیک‌تر می‌شویم تقاضا برای این کالا بیشتر می‌شود و از سوی دیگر شرکت پشتیبانی امور دام اقدام به جمع‌آوری مرغ‌های مازاد کرده که همین موضوع نیز در افزایش قیمت مرغ تاثیر داشته است.

یوسف‌خانی با بیان اینکه قیمت انواع ماهی نیز نسبت به شب عید بین ۱۰ تا ۳۰ درصد، بسته به نوع ماهی کاهش یافته است، گفت: اما نسبت به دو هفته قبل؛ قیمت ماهی قزل‌آلا و ماهی آزاد دزفولی ۵۰۰ تومان افزایش یافته و قیمت آنها به ترتیب از ۱۴ هزار و ۵۰۰ و ۷۰۰۰ تومان به ۱۵ هزار و ۷۵۰۰ تومان رسیده است.

به گفته وی، قیمت سایر ماهی‌ها نسبت به دو هفته قبل با کاهش مواجه بوده که علت این مساله نیز کاهش تقاضا برای این محصولات است اما ماهی قزل‌آلا محصولی است که همیشه مشتریان خود را دارد.

یوسف‌خانی قیمت انواع ماهی را به شرح جدول زیر اعلام کرد:
نام ماهیقیمت دو هفته قبل(۱۵ فروردین‌ماه)قیمت امروز شنبه(۲۹ فروردین‌ماه)
شیر جنوب۳۰ هزار تومان۲۴ هزار و ۵۰۰ تومان
کپور-۱۶ هزار تومان
شیرنیزه‌ای۱۸ هزار تومان۱۲ هزار تومان
تیلاپیا۲۵ هزار تومان۲۰ هزار تومان
آمور جنوب۲۷ هزار تومان۱۷ هزار تومان
حلوای سیاه۲۵ هزار تومان۱۷ هزار تومان
(شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۴) ۱۰:۰۸

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها