جمعه / ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ / ۱۰:۱۵
سرویس : فرآورده های گوشتی و پروتئینی
کد خبر : ۵۶۷۹۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس فرآورده های گوشتی و پروتئینی

هنوز درخواست افزایش قیمتی در فرآورده‌های گوشتی نداشته‌ایم

دبیر انجمن صنفی فراورده های گوشتی ایران با طبیعی دانستن افزایش قیمت صنایع غذایی ، گفت: هنوز درخواست افزایش قیمتی در فراورده های گوشتی نداشته ایم.

مجید افلاکی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اینکه از مهرماه سال گذشته استفاده از خمیر مرغ در فراورده های گوشتی ممنوع شده است، اظهار داشت: تولیدکنندگان این بخش هم تاکنون براساس همین مصوبه عمل کرده و خمیر مرغ را استفاده نمی کنند.
وی با اینکه البته ما در تلاشیم تا تجدید نظرهایی در این مصوبه برای استفاده از خمیر مرغ اعمال شود، افزود: در همین ارتباط ما نظرات علمی خود را به سازمان های مربوطه ارسال کرده ایم.
دبیر انجمن صنفی فراورده های گوشتی با اشاره به اینکه استاندارد تولید و استفاده از خمیر مرغ در سازمان ملی استاندارد تعریف شده است، تصریح کرد: هنوز هماهنگی لازم میان سازمان ملی استاندارد، سازمان غذا و دارو و سازمان دامپزشکی برای نهایی شدن و اجرای این استانداردها به وجود نیامده است.
افلاکی اضافه کرد: هدف ما تولید سالم و با کیفیت است به نحوی که براساس استانداردهای خاصی محصولات خود را برای مصارف انسانی تولید می کنیم.
وی در رابطه با افزایش قیمت فراورده های گوشتی نیز گفت: افزایش قیمت صنایع غذایی طبیعی است زیرا هزینه های تولید هر ساله افزایش پیدا می کند.
دبیر انجمن صنفی فراورده های گوشتی افزود: هر افزایش قیمتی باید با موافقت سازمان های مربوطه از جمله وزارت صنعت باشد بر همین اساس تولیدکنندگان این بخش هم اینگونه عمل می کنند.

افلاکی در ادامه گفت : هنوز تولیدکنندگان فراورده های گوشتی درخواست افزایش قیمتی نداشته اند.

 

تسنیم

(جمعه ۲۸ فروردین ۱۳۹۴) ۱۰:۱۵

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها