پنج شنبه / ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ / ۱۰:۳۳
سرویس : اقتصاد
کد خبر : ۵۶۷۸۵
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس اقتصاد

هیأت نمایندگان اتاق ایران خرداد ماه در تهران مشخص می‌شوند

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور تجارت گفت: پس از انتخابات اتاق‌های شهرستان و معرفی نمایندگان تشکل‌های تولیدی و تجاری، هیأت نمایندگان اتاق ایران در خرداد ماه در تهران تشکیل می‌شود.

مجتبی خسروتاج با بیان اینکه انتخابات هیأت رئیسه اتاق ایران به عنوان بزرگترین تشکل رسمی و قانونی اتاق شکل می‌گیرد یادآور شد: در آخرین جلسه شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی ایران موافقت شده بود که درخصوص حضور نمایندگان تشکل‌ها در هیأت نمایندگان اتاق ایران دبیرخانه شورا با همکاری اتاق ایران و سایر نمایندگان اعضای شورای عالی نظارت، دستورالعمل چگونگی عضویت تشکل‌ها در هیأت‌ نمایندگان اتاق ایران تهیه و پس از تصویب رئیس شورای عالی نظارت مبنای عمل قرار گیرد.

وی تصریح کرد: در این جلسه ضوابط و شرایط پیشنهادی برای پذیرش نمایندگان تشکل‌ها در اتاق ایران به بحث گذاشته شد و مقرر شد جمع‌بندی نهایی به انجام برسد.

به گفته خسروتاج؛ از بین حدود تقریبی 170 تشکل عضو اتاق به دلیل ملی و سراسری نبودن بعضی از تشکل‌ها و همچنین عدم تشکیل مجامع قانونی آنها در موعد مقرر، تعدادی از آنها قادر به معرفی نماینده در هیأت نمایندگان اتاق ایران نخواهند بود.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: با توجه به صراحت قانون، اتاق تشکل‌های ملی باید در زمینه‌های تولیدی و تجاری فعال باشند تا بتوانند نماینده‌ای داشته باشند، لذا تعداد کمتری از تشکل‌های فوق الذکر قادر به معرفی نماینده در اتاق ایران خواهند بود.
(پنج شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴) ۱۰:۳۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها