چهارشنبه / ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ / ۰۸:۳۰
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۵۶۷۳۵
گزارشگر : ۱۰۳۰
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
31 اردیبهشت لغایت 2 خرداد 1394

بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی و ماشین آلات وابسته باکو

این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی برای غرفه داران می باشد تا بتوانند تجارت خود را در کشورهای حاشیه دریای مازندران و به خصوص آذربایجان گسترش دهند. شرکتها با استفاده از این فرصت ایده آل می توانند تجارت و محصولات خود را به نمایندگان دولتی،سرمایه گذاران، توزیع کنندگان، نمایندگان سازمانها، تجار و مقامات رسمی آذربایجانی معرفی کنند.

شرکت توسعه نمایشگاهی اوژن مفتخر است به عنوان نماینده انحصاری فروش شرکت برگزارکننده ITE group در ایران، از آن شرکت محترم جهت مشارکت در این نمایشگاه دعوت به عمل آورد.
عنوان نمایشگاه: بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی و ماشین آلات وابسته باکو
تاریخ برگزاری : 21 الی 23 می 2015 (برابر با 31 اردیبهشت لغایت 2 خرداد 1394)
محل برگزاری : مرکز نمایشگاههای بین المللی باکو (Baku Expo Center)
دنیای غذای آذربایجان پنج نمایشگاه را زیر یک سقف ارائه می دهد:
 مواد غذایی و محصولات کشاورزی (World Food)،   صنایع کشاورزی و دامپروری (Caspian Agro)،
تکنولوژی و ماشین آلات (World Food Tech)  نوشیدنی ها (World Drink) و غذای حلال (Halal Food)
این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی برای غرفه داران می باشد تا بتوانند تجارت خود را در کشورهای حاشیه دریای مازندران و به خصوص آذربایجان گسترش دهند. شرکتها با استفاده از این فرصت ایده آل می توانند تجارت و محصولات خود را به نمایندگان دولتی،سرمایه گذاران، توزیع کنندگان، نمایندگان سازمانها، تجار و مقامات رسمی آذربایجانی معرفی کنند. گروه ITE مجری برگزاری این نمایشگاه می باشدکه سالانه 190 نمایشگاه را در کشورهای  مختلف (روسیه، اوکراین، هند، قزاقستان، آذربایجان، ترکیه و ازبکستان ...) با هدف ترویج فرصت های تجاری برگزارمی کند. نمایشگاه موادغذایی آذربایجان از سوی وزارت کشاورزی جمهوری آذربایجان، کنفدراسیون ملی کارآفرینان آذربایجان و بنیاد ترویج صادرات و سرمایه گذاری جمهوری آذربایجان به طور رسمی حمایت   می گردد.با توجه به تجربه موفق گسترده شرکتهای ایرانی در باکو، آذربایجان و لزوم حضور پر رنگ ایران در مقابل ترکیه در بازار مستعد فوق پیشنهاد می شود شما نیز در جمع هیئت اعزامی ایرانی و در کنار سایر غرفه داران در نمایشگاه فوق حضور شایسته ای داشته باشید،
با توجه به حجم درخواست ها و محدودیت ظرفیت تعیین شده و جهت برخورداری از برنامه های تبلیغاتی ویژه مشارکت کننده در صورت تصمیم به حضور می بایست تا تاریخ 30/01/94فرم ثبت نام اولیه را در اسرع وقت تکمیل نموده و به شماره تلفکس 38645992-051 ارسال نمائید.

(چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴) ۰۸:۳۰

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها