سه شنبه / ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ / ۰۹:۳۳
سرویس : خدمات بازرگانی و حمل و نقل
کد خبر : ۵۶۷۰۳
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس خدمات بازرگانی و حمل و نقل

صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون از رشد بیش از 70 درصدی در مصوبات و 60 درصدی در صدور ضمانت نامه

صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون در گزارشی اعلام کرد: مصوبات صدور ضمانت نامه در سال 1393 با رشد بیش از 70 درصد از رقم 3،186 میلیارد ریال گذشت .

لازم به ذکر است: صندوق در راستای سیاست های خروج غیر تورمی از رکود سال گذشته نسبت به طراحی محصولات جدید از جمله تضمین معاملات جهت تامین نیاز واحدهای تعاونی و رفع مشکل سرمایه در گردش اقدام کرد و برای اجرایی کردن این محصولات با تامین کنندگان عمده مواد اولیه و کالا در بخش تعاون ، مانند شرکت سهامی پشتیبانی امور دام کشور ، اتحادیه مرکزی شرکت های تعاونی تولید روستایی کشور و بورس کالای ایران و شرکت بازرگانی پتروشیمی ایران تفاهم نامه منعقد کرد.
همچنین این صندوق در سال 93 ضمن گسترده نمودن حلقه های حمایتی خود در بخش تعاون تعامل موثرتری با اتحادیه ها از جمله اتحادیه سراسری تعاونی های تامین نیاز صنایع پایین دستی پتروشیمی ، اتحادیه سراسری تعاونی های تخصصی فولاد و معدن ، اتحادیه تعاونی های صنف تولید خوراک دام و طیور آبزیان کشور برقرار کرد. به طوری که در سال جاری میزان مصوبات از کل مصوبات از بدو تاسیس صندوق تا پایان سال 92 عبور نموده و رکورد منحصر به فردی به جا گذاشته است .

از طرفی آمارها نشان می دهد میزان ضمانت های صادره نیز نسبت به سال گذشته با رشدی 60 درصدی روبرو بوده و با توجه به به سیاست های اتخاذ شده پیش بینی می شود در سال 94 خدمات صندوق رشد قابل توجهی داشته باشد . 

وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی

(سه شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۴) ۰۹:۳۳

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها