یکشنبه / ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ / ۰۹:۴۸
سرویس : آرد و غلات، مواد نشاسته ای
کد خبر : ۵۶۶۲۸
گزارشگر : ۱۰۰۶
سرویس آرد و غلات، مواد نشاسته ای
محسن قاسمی:

پژوهش محوری و تحقیق و توسعه از مهمترین عوامل موفقیت شرکت نان گستر نیکان است

به گزارش فودنا، در ادامه پیشرفت ها و عرضه محصولات جدید از شرکت نان گستر نیکان، این شرکت با اجرای فاز دوم طرح توسعه ای خود، گامی محکم در جهت پیشتازی خود در بازار نان ایران برداشت.

براساس این گزارش، شرکت نان گستر نیکان که پیش از این با در اختیار داشتن جدیدترین ماشین آلات تولیدی، بهترین کیفیت نان صنعتی در ایران را داشته است،پس از استقبال چشمگیر مصرف کنندگان از محصولات شرکت و با توجه به اینکه تعهد و احترام به مردم و قراردادن نان در سبد غذایی عموم مردم ایران جزو خط مشی ها و اهداف اصلی شرکت می باشد، با اجرای فاز دوم طرح توسعه ای خود و با افزایش سیصد درصدی ناوگان توزیع خود، به بزرگترین تولید کننده نان صنعتی ایران تبدیل شد.

محسن قاسمی، مدیر شرکت نان گستر نیکان در مراسم بهره برداری فاز دوم طرح توسعه ای این شرکت، در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه رسالت ما تولید محصولات سالم و با کیفیت و کمک به افزایش سلامتی جامعه می باشد، افزایش ناوگان توزیع این شرکت را مهمترین گام در جهت رشد و شکوفایی این شرکت و تبدیل شدن آن به بزرگترین تولید کننده نان صنعتی در ایران و منطقه دانست.

وی جوان محوری، توجه ویژه به امر پژوهش و تحقیق و توسعه که برای اولین بار در صنعت نان ایران به شکل مدرن به کمک تولیدات سالم و با کیفیت آمده است و نیز توجه به ذائقه ایرانی را از مهمترین عوامل موفقیت های اخیر شرکت نان گستر نیکان دانست.

نان گستر نیکان

لازم به ذکر است محسن قاسمی، مدیر شرکت نان گستر نیکان که از بزرگترین صاحب نظران رونق فروش در دوران افت در کشور می باشد، در مدت کوتاهی توانسته است نان نیکان را به بزرگترین تولید کننده نان صنعتی ایران تبدیل کند تا به یکی از چهره های شاخص صنعت غذایی کشور تبدیل شود.

(یکشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۴) ۰۹:۴۸
نایینی
۱۳۹۴/۰۱/۲۳ Iran
5
0
0

نیکان واقعا کیفیت نون هاش خیلی خوبه.من خودم کارشناس صنایع غذایی هستم.دمشون گرم که بالاخره یه محصول خوب دیدیم تو صنعت نان. خدا قوت آقای قاسمی

عباسی
۱۳۹۵/۰۶/۳۰
0
0
0

خدا قوت صاحب نظر.بهرحال نیکان برشکست کرد

علی
۱۳۹۶/۰۱/۲۰
0
0
0

با سیاست های غلط این آقا نیکان ورشکسته شد و به گل نشست . خدا قوت دلاور


پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها