دوشنبه / ۱۷ فروردین ۱۳۹۴ / ۰۹:۳۶
سرویس : نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...
کد خبر : ۵۶۴۵۱
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس نمایشگاه ، همایش و جشنواره ها و ...

اختتامیه نمایشگاه بین المللی محصولات و مواد غذایی حلال مالزی

در چهارمین و آخرین روز از دوازدهمین نمایشگاه بین المللی محصولات و مواد غذایی حلال مالزی، رئیس دپارتمان توسعه اسلامی مالزی و مسئولین اتحادیه توسعه تجارت خارجی مالزی از تعدادی از غرفه های ایران بازدید نمودند و از نزدیک ضمن گفتگو با تعدادی از غرفه داران، درجریان فعالیت شرکتها و محصولات تولیدی ایران قرار گرفتند.

در این روز همچنین شرکت بیسکویت سلامت اصفهان به عنوان برترین غرفه از نظر طراحی و ساخت از سوی مسئولین برگزار کننده انتخاب شد و ضمن اهدا تندیس یادبود، از این شرکت تقدیر و قدردانی گردید. دیدار یکی از اعضای ارشد اتاق بازرگانی چین در مالزی با غرفه داران ایرانی با دعوت سفارت ایران جهت توسعه تجارت با کشور چین و افزایش صادرات محصولات ایرانی به این کشور از دیگر برنامه های روز آخر نمایشگاه حلال مالزی بود. در آخرین روز نمایشگاه، همچنین  پیشنهاد نمایندگی انحصاری مرکز نمایشگاهی کشور برونئی و برگزاری پاویون ملی ایران در نمایشگاه بین المللی کالاهای مصرفی برونئی به شرکت نمایشگاههای بین المللی استان اصفهان ارائه شد که در صورت تائید نهایی این نمایشگاه در نیمه دوم سال جاری در پایتخت کشور مذکور برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است دوازدهمین نمایشگاه بین المللی محصولات و مواد غذایی حلال مالزی به مدت چهار روز و از تاریخ 12 تا 15 فروردین ماه سال جاری در کوالالامپور برگزارگردید.
(دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴) ۰۹:۳۶

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها