دوشنبه / ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ / ۱۰:۰۷
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۵۶۲۸۷
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

توزیع میوه شب عید در فارس آغاز شد/ عرضه میوه از سوی ۲۰۰ واحد

رئیس اداره تنظیم بازار جهاد کشاورزی فارس گفت: توزیع میوه شب عید در فارس آغاز شده است.

صمد رنجبری  با اشاره به توزیع میوه شب عید در استان از روز یکشنبه ، بیان کرد: صدور حواله برای شیراز و سایر شهرستان های استان انجام شده و واحدهای صنفی مراجعه کرده و حواله های را دریافت کرده اند و در حال حاضر میوه شب عید در استان در حال عرضه شدن است.

وی با بیان اینکه واحدهای صنفی که اتاق اصناف آن ها را معرفی کرده، توزیع میوه شب عید را انجام می دهند، اظهار داشت: ۲۰۰ واحد در سطح استان میوه شب عید را عرضه می کنند که ۱۰۰ مورد از آنها در شیراز و مابقی در سایر شهرستان ها هستند.

رئیس اداره تنظیم بازار جهاد کشاورزی افزود: از بین ۱۰۰ واحد عرضه در شیراز ۷۰ مورد واحدهای صنفی و ۳۲ مورد بازارچه های شهرداری هستند ولی در شهرستان ها واحدهای عرضه کننده واحدهای صنفی اند.

رنجبری درباره قیمت ها نیز عنوان کرد: قیمت سیب و پرتقال برای مصرف کننده به ترتیب دو هزار و ۶۰۰ و دو هزار و ۹۰۰ تومان است.

وی با بیان اینکه تا وقتی تقاضا و نیاز برای عرضه میوه در بازار وجود داشته باشد این کار انجام می شود، گفت: ما برای عرضه میوه تا ۱۵ فروردین پیش بینی های لازم را انجام داده ایم.

رئیس اداره تنظیم بازار جهاد کشاورزی تاکید کرد: در حال حاضر در بازار آرامش حکم فرماست و هیچ مشکل و کمبودی وجود ندارد و در صورت ایجاد کمبود نیز بلافاصله برای تامین نیازها اقدام می شود.

رنجبری درباره نظارت اعمال شده نیز اظهار داشت: ناظر مستقیم بر قیمت میوه ها در بازار سازمان صنعت، معدن و تجارت است و در کنار آن جهاد کشاورزی نیز نظارت عالیه خود را اعمال می کند و در صورت هر گونه تخلف مردم می توانند با تماس با ۱۲۴ یا ۳۲۳۴۰۰۰۰ آن را برای پیگیری گزارش کنند.

 

مهر

(دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳) ۱۰:۰۷

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها