دوشنبه / ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ / ۰۹:۵۱
سرویس : بازار پخش و توزیع مواد غذایی
کد خبر : ۵۶۲۷۶
گزارشگر : ۱۰۰۸
سرویس بازار پخش و توزیع مواد غذایی

توزیع میوه شب عید در اردبیل آغاز شد

همزمان با سراسر کشور توزیع 750 هزار تن میوه شب عید در قالب سیب و پرتقال در استان اردبیل آغاز شد.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی استان اردبیل صبح دوشنبه در حاشیه اجرای این طرح تصریح کرد: در قالب این طرح ۷۵۰ هزار تن میوه سیب و پرتقال در بین مردم استان اردبیل توزیع می‌شود.

اصغر پرتوی اردبیل از تدارک ۱۰۷ جایگاه توزیع میوه شب عید در استان خبر داد و گفت: تمامی میوه مورد نیاز جایگاه‌ها شامل ۷۴۱ تن پرتقال و۵۰۰ تن  سیب ذخیره‌سازی شده است.

وی افزود: پراکنش جایگاه های توزیع میوه به شکلی است که در مرکز استان و شهرستان ها دسترسی به چادرهای خرید میوه به راحتی صورت گیرد.

به گفته معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی استان توزیع با قیمت مصوب دولتی انجام می شود و در خصوص مقدار میوه  هیچ کمبودی نداریم.

پرتوی در خصوص قیمت میوه شب عید افزود: هر کیلو میوه پرتقال با ۲۹ هزار ریال و هر کیلو میوه سیب نیز با ۲۵ هزار ریال به فروش می‌رسد.

وی با اذعان به اینکه کیفیت و ماندگاری میوه  شب عید بالا است، تاکید کرد: قیمت مصوب به شکلی انتخاب شده است تا خانوارهای با درآمد کم و متوسط نیز قادر به خرید باشند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی استان از انجام بازرسی های مستمرر از جایگاه های توزیع میوه خبر داد و افزود: بازرسان صنعت و معدن با هرگونه گرانفروشی و کم فروشی برخورد خواهند کرد.

پرتوی خواستار همکاری شهروندان در روند توزیع میوه شد و افزود: شماره تماس ۱۲۴ آماده پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مردمی است.

 

مهر

(دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳) ۰۹:۵۱

پست الکترونیک را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


خبر 1

خبر برگزیده

بازار ارز

سرویس نمایشگاه و همایش‌ها